۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۵۳۶۴۹۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل لرستان:

۱۳ آبان نماد مقابله ملت ایران با استکبار جهانی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ۱۳ آبان ماه را روزی سرنوشت ساز خواند و گفت: این روز بزرگ روز مقابله با استکبار جهانی است.
۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، مسؤوله نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در مصلی الغدیر خرم آباد، گفت: ۱۳ آبان یک روز مهم و سرنوشت‌ ساز در تاریخ کشور است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۳ آبان ۵۷ دانش آموزان به دلیل دخالت بیگانگان در کشور راهپیمایی کردند و به خاک و خون کشیده شدند، افزود: 13 آبان ماه روز مقابله با استکبار جهانی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه یادآور شد: در ۱۳ آبان سال ۵۸ سفارتخانه آمریکا که به جاسوس خانه تبدیل شده بود، توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.

وی با اشاره به اینکه در ۱۳ آبان سال ۴۲ کابینه اسدالله علم با حمایت آمریکا لایحه مصونیت قضایی برای اتباع آمریکا را صادر کرد، گفت: امام خمینی(ره) با سخنرانی قاطع و شجاعانه خود مردم را آگاه کرد.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه با بیان اینکه روحیه جهادی و اقتصاد قوی و مقاوم پایه‌های اقتدار نظام ما هستند، بیان داشت: برای پیشرفت و حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی باید در عرصه ها مختلف نقش آفرین شد و هجمه های دشمن را نقش بر آب ساخت.

وی ضعف در شناخت دشمن را آفت استکبار ستیزی خواند و ادامه داد: احساس بغض و کینه نسبت به دشمنان نباید فراموش شود و همواره باید در برابر توطئه های استکبار هوشیار بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به شکست پذیری استکبار در برابر ایران اسلامی خاطرنشان کرد: سند شکست ‌پذیری استکبار در مقابل ایران آن است هر کاری علیه ایران به کار گرفتند و در مقابل موفق نشدند.

وی نه گفتن به آمریکا را مایه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت:  نه گفتن به آمریکا و استکبارستیزی، منافع زیادی برای کشور ما به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه نه گفتن به آمریکا دستاوردهای فراوانی برای ایران اسلامی در پی داشت، خاطرنشان کرد: خودباوری ملی، دستیابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فناوری هسته ای و بومی کردن آن، دستیابی به پیشرفت های اعجاب آور از نظر صنایع دفاعی نیروهای مسلح از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاصل نه گفتن به آمریکا است./9459/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات