۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۳۶۵۶۰
سفیر ایران در عراق:

زائران ایرانی با رعایت قوانین فرهنگ ایران را در کشور عراق ترویج دهند

سفیر ایران در عراق گفت: در بازدیدی که از نحوه تردد زائران پایانه مرزی مهران داشتیم، شاهد برقراری نظم و امنیت مطلوبی در گیت های خروجی بودیم و رضایتمندی زوار نیز کاملا محسوس بود.
سفیر ایران در عراق

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، ایرج مسجدی، سفیر ایران در عراق، امروز در بازدید از قرارگاه اربعین ناجا در شهرستان مهران ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در ارائه خدمات به زائران مراسم اربعین،اظهار داشت: در بازدیدی که از نحوه تردد زائران پایانه مرزی مهران داشتیم، شاهد برقرای نظم و امنیت مطلوبی در گیت های خروجی بودیم و رضایتمندی زوار نیز کاملا" محسوس بود.

وی در ادامه با بیان اینکه هر زائر ایرانی به عنوان یک سفیران معنوی کشورمان در خاک عراق است، افزود: انتظار داریم زائران ایرانی با رعایت قوانین و مقررات کشور عراق فرهنگ غنی و اسلامی کشورمان ترویج دهند.

این مقام سیاسی بر تعامل و همکاری زائران با پلیس تاکید کرد و گفت: به همراه داشتن گذرنامه معتبر و روادید برای خروج از کشور لازم بوده و آن افرادی که ویزا تهیه نکرده اند به شهرهای مرزی مراجعه نکنند.

سفیر ایران در عراق در پایان بهره مندی پلیس از تجهیزات و فن آوری های نوین را تحسین کرد و افزود: کنترل و پایش تصویری پایانه های مرزی، محورهای مواصلاتی و طول مسیر راهپیمایی زائران از پل زائر تا پایانه مرزی از مهمترین اقدامات فنی پلیس بوده و جای تقدیر و تشکر دارد./۸۷۹/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات