۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۳۷۰۱۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خدمات رسانی خالصانه به زائران اربعین جلوه ای از ولایتمداری است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به برپایی موکب های مردمی برای خدمت به زائران اربعین، گفت: فعالیت خودجوش مردم در این موکب ها و خدمت رسانی به زائران جلوه ای از ایثار و ولایتمداری مردم است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به حرکت عظیم زائران اربعین در داخل کشورهای اسلامی و در کشور عراق بیان داشت: این حضور عشق و ارادت مسلمانان سراسر جهان نسبت به اهل بیت(ع) را نشان می دهد.

وی از برپایی 16 موکب در سراسر استان لرستان خبر داد و افزود: این موکب ها با حضور پرشور مردم به ویژه نسل جوان و در مسیرهای حرکت زوار در شهرهای مختلف استان لرستان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ایجاد این موکب ها را از نشانه های محبت مردم به اهل‌ بیت عصمت و طهارت عنوان کرد و اظهار داشت: شور و شوق جوانان در خدمت رسانی به زائران اربعین نشان دهنده جوششی از محبت، عشق، صفا و صمیمیت در دل این جوانان است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به موکب هایی که در نجف و کربلا از سوی مردم لرستان دایر شده است، بیان داشت: در این موکب ها به صورت شبانه روزی 300 خادم لرستانی با دل و جان فعالیت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اربعین را نمادی از قدرت اهل ‌بیت(ع) و عشق، شور، صفا و صمیمیت مردم سیدالشهدا عنوان کرد و گفت: این حرکت عظیم و خودجوش مردمی آثار و برکات فراوانی در جامعه بر جای می گذارد و بهترین دانشگاه انسان سازی برای تربیت نسل جوان است./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات