۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۳۸۳۳۷
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

تبعیت از پیامبر، انسان را نزد خداوند محبوب می‌کند

آیت الله سلیمانی گفت: همه ما دوست داریم خدا ما را دوست داشته باشد؛ شرط آن این است که تابع پیامبر باشیم؛ کسی که از پیامبر تبعیت نکند خدا او را دوست ندارد.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امشب در مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر که در مهدیه شهدای گمنام شهرداری منطقه دو زاهدان برگزار شد گفت: قرآن به ما می‌گوید که باید نسبت به اهل بیت(ع) محبت داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره تواضع امام راحل افزود: یکی از ویژگی های امام امت این بود که هیچ وقت اسم خود را در هیچ کاری نمی گفت.

وی ادامه داد: علت این که امامان ما یا پیامبر اکرم(ص) در دل مردم جای داشتند تواضع بوده است؛ حتی پیامبر در مسجد کودکان را برپشت خود سوار و جابه جا می‌کرد.

آیت الله سلیمانی بذل و بخشش را شیوه رفتاری عالمان دینی دانست و خاطرنشان کرد: همین امر، بسیاری از علما را در بین مردم عزیز کرده است؛ کسی که بذل و بخشش داشته باشد شریک زندگی دیگران می‌شود.

وی با ابراز تأسف از کم‌رنگ شدن نذری و نذرکردن در جامعه اظهار داشت: بخشندگی یکی از موارد پیدا کردن محبت و محبوبیت در بین مردم است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: همه ما دوست داریم خدا ما را دوست داشته باشد؛ شرط آن این است که تابع پیامبر باشیم؛ کسی که از پیامبر تبعیت نکند خدا او را دوست ندارد و محبوب خدا نمی‌شود اما کسی که تابع پیامبر باشد گناهانش بخشیده می‌شود./831/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات