۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۴۱۷۱۱
امام جمعه تبریز:

دشمن همواره به دنبال براندازی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: مسؤولان آگاه باشند که حضور در صحنه ملت به معنی رضایت از اقدامات آنها نیست، مردم با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی وفادار به انقلاب هستند.
ستاد گرامیداشت ۹ دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در نخستین جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی یوم الله نهم دی و ایام الله دهه فجر اظهار داشت: هر یک از این واقعه مهم نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشور محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که ماندگاری و انتقال اصول و مفاهیم انقلابی به نسل آینده نیازمند کار خردمندانه، خلاقانه و مبتکرانه است، خاطرنشان کرد: باید فلسفه این خیزش انقلابی مردم بر پایه بصیرت افزایی برای نسل جوان تبیین شود؛ چراکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبدأ بسیاری از تحولات منطقه‌ای و بیداری اسلامی بوده است.

امام جمعه تبریز با تأکید بر برگزاری باشکوه جشن‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور در صحنه مردم به ویژه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال اهمیتی مضاعف دارد، از سوی دیگر مسؤولان آگاه باشند؛ چراکه این حضور به معنی رضایت از اقدامات آنها نیست، مردم با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی وفادار به انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی 22 بهمن را روز استقلال کشور دانست و افزود: حضور پرشور و با صلابت ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف دشمن شکن بوده است، این در حالی است که ملت با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، اجازه نداده اند دشمنان مشروعیت و مقبولیت نظام را زیر سؤال ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به فتنه سال ۸۸ و اهداف پشت پرده دشمنان از راه‌اندازی حوادث آن برهه تاریخی، گفت: آتش زدن بانک ها و تخریب اموال عمومی تنها یک روی سکه از این فتنه بود، روی دیگر سکه نقشه ای بود که دشمن به واسطه آن قصد براندازی حکومت اسلامی داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: از برکات این حادثه فراموش نشدنی، بصیرت افزایی آن بود که سبب شد آحاد ملت با تمام سلایق در ۹ دی ماه به خیابان ها بیایند و توطئه های دشمنان را خنثی سازند؛ طراحان فتنه ۸۸ بیگانان بودند و برخی عوامل داخلی در پی بی بصیرتی، آنها را همراهی می کردند.

وی ادامه داد: همگان شاهد بودند که در یوم الله ۹ دی کسانی که ناخواسته در پازل دشمن قرار گرفته بودند؛ متوجه خطای خود شدند و با بصیرت بیشتر در حمایت از نظام اسلامی در برابر استکبار ایستادند؛ امسال با توجه به تهدیدات جدید دشمن نیازمند حضور حداکثری ملت در ویژه برنامه های گرامیداشت این روز هستیم./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات