۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۴۲۷۷۷
آیت الله کعبی در گفت وگو با رسا:

تنها راه نجات فلسطین و آزادی قدس مقاومت مسلحانه است

نماینده خبرگان تنها راه نجات فلسطین و آزادی قدس را مقاومت مسلحانه دانست و این اقدام شیطانی را نتیجه اتحاد راهبردی مزدوران منطقه با آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
آیت الله عباس کعبی

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام شیطانی رییس جمهور آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، این خطای استراتیک را نتیجه اتحاد راهبردی آل سعود و مزدوران منطقه با آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.

وی افزود: این تصمیم شیطانی در راستای آشکار کردن ارتباطات پنهانی و وقیحانه آل سعود و مزدوران منطقه با صهیونیست ها است، این ارتباط ها آمریکا را جری تر کرده و آن ها تصور کردند که زمینه زیاده خواهی و پایان آرمان فلسطین فراهم شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: این اقدام ضد انسانی، ضد همه مقدسات ادیان، ضد حقوق،  قوانین و مقررات بین المللی، نقض پیمان با فلسطینی ها و نقض پیمان های سازش بود.

وی اقدام گستاخانه آمریکا را پایانی بر گفت وگوهای سازش دانست و ادامه داد: همه متوجه شدند که گفت وگوهای سازش در مسأله فلسطین خدمت به رژیم صهیونیستی و نابودی آرمان آزادی فلسطین  و احقاق حق فلسطینی ها است.

آیت الله کعبی با بیان این که تنها راه نجات فلسطین، آزادی قدس و احقاق حقوق فلسطینی ها و آرمان امت اسلامی مقاومت مسلحانه است، ابراز داشت: افزون بر حمایت های اجتماعی و مردمی، راهپیمایی ها و اعلام همبستگی با قدس در جای جای جهان اسلام و محکومیت این حرکت پلید توسط نخبگان، متفکران و اقشار گوناگون مردم و دولت ها  باید راه مقابله عملی و جدی را پیگیری کرد.

وی عنوان کرد: هرگونه اقدام دیپلماتیک، سیاسی، تبلیغاتی ورسانه ای باید تداوم پیدا کند اما راه حل اصلی شعله ور شدن انتفاضه قدس در غزه و کرانه باختری، ساماندهی مقاومت مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی و محکوم کردن رژیم های مزدور منطقه مثل آل سعود و آل خلیفه است که هم دست آمریکایی ها و صهیونیست ها در این توطئه ننگین هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: البته این اقدام پلید آمریکایی ها قبل از این که به آرمان قدس و فلسطین ضربه بزند  تحقیر رژیم های مزدور آمریکا مانند آل سعود و آل خلیفه است و تحقیر کسانی است که به گفت وگو های سازش دل بسته بودند.

وی اضافه کرد: با این اقدامات معلوم می شود که استکبار جهانی حتی برای مزدوران خود وقعی نمی نهند و به هیچ چیز به جز تجاوز فکر نمی کنند.

آیت الله کعبی با بیان این که آمریکا و صهیونیستی منشأ اصلی فتنه گری، جرم و جنایت، نقض پیمان و تجاوز، نقض حقوق بشر و منشأ تروریسم دولتی هستند، گفت: خشم امت اسلامی و امت فلسطین پایان نداشته و زمینه شعله ور شدن بیداری اسلامی بر پایه انتفاضه مسجدالاقصی فراهم شده است./1323/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات