۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۴۴۵۳۹
امام جمعه موقت خرم آباد:

حماسه ۹ دی نماد بصیرت و هوشیاری ملت ایران است

امام جمعه موقت خرم آباد ۹ دی ماه را نماد بصیرت و هوشیاری ملت ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: این روز دستاوردهای فراوانی همچون حفظ عزت، اقتدار و استقلال سیاسی در عرصه خارجی به همراه داشت و باید بزرگداشت این روز باشکوه برگزار شود.
امام جمعه موقت خرم آباد

حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی بیان داشت: خلق حماسه 9 دی نتیجه بصیرت و هوشیاری ملت ایران اسلامی بود.

وی با تأکید بر ضرورت باشکوه برگزار شدن مراسم بزرگداشت 9 دی افزود: حماسه 9 دی برای همگان درس بصیرت و هوشیاری به همراه دارد و ملت ایران در 9 دی سال 88 باری دیگر ثابت کردند که همواره پای انقلاب و آرمان های این انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید بر ضرورت هوشیاری علیه دشمنان داخلی و خارجی عنوان داشت: ملت ایران در 9 دی ماه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و با حضور در صحنه انقلاب توطئه های داخلی دشمنان را خنثی کردند.

وی 9 دی را سالروز بزرگداشت بصیرت و هوشیاری ملت ایران عنوان کرد و گفت: این روز بزرگ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و زنان و مردان ایران اسلامی در این روز تاریخی افتخاری دیگر بر صفحه تاریخ انقلاب ثبت کردند.

حجت الاسلام متقی نیا با تأکید بر ضرورت زمینه سازی برای حضور پرشور مراسم 9 دی اظهار داشت: با استفاده از امکانات و ظرفیت های تبلیغی باید نسل جوان و نوجوان را در برابر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی آگاه ساخت.

وی با یادآوری به اینکه بصیرت و حضور ملت ایران در صحنه به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در 9 دی 88 عرصه را برای نفوذ دشمنان تنگ کرد، عنوان داشت: خلق حماسه 9 دی بزرگ ترین درس ایستادگی با بصیرت در برابر توطئه های دشمنان انقلاب را به همراه داشت.

امام جمعه موقت خرم آباد حماسه 9 دی را نماد عزت و استقلال دانست و خاطرنشان کرد: خلق این حماسه تاریخی به محوریت مردم بصیر انقلاب اسلامی دستاوردهای داخلی و خارجی فراوانی در پی داشت که همواره باید مورد تکریم قرار گیرد./9459//۲۰۳/خ

ارسال نظرات