۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۴۴۵۵۰
مدیرکل اوقاف لرستان خبر داد؛

بقاع متبرکه لرستان میزبان برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی

مدیرکل اوقاف لرستان از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت حماسه ۹ دی خبر داد و گفت: این برنامه ها به میزبانی بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف لرستان

حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در استان ویژه برنامه های ملی و مذهبی به میزبانی بقاع متبرکه شاخص برگزار می شود.

وی با اشاره به پیش رو بودن سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: این مراسم در لرستان به میزبانی 10 امام زاده شاخص و با حضور مبلغان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف لرستان 9 دی را روز میثاق امت با ولایت و رهبری عنوان کرد و گفت: بزرگداشت این حماسه تاریخی که درس بصیرت و بیداری ملت ایران اسلامی را به همراه داشت از اهمیت بالایی برخوردار است.

حماسه 9 دی نماد دشمن شناسی ملت ایران است

حجت الاسلام خاکباز با اشاره به بصیرت و بیداری ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی یادآور شد: این روز تاریخی نماد دشمن شناسی است و همواره باید گرامی داشته شود.

وی جلوه دیگری از حماسه 9 دی را ولایت مداری مردم ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: ملتی که برای به ثمر نشستن درخت انقلاب خون فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند، امروز نیز همواره در صحنه های انقلاب و هر زمان که نیاز باشد به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و راه شهدا را ادامه می دهند.

مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره به حضور مبلغان در بقاع متبرکه یادآور شد: مبلغان در این ایام گفتمان هایی با محوریت 9 دی، دشمن شناسی و ولایتمداری برگزار می کنند.

وی هدف از برگزاری برنامه های 9 دی را روشنگری و معرفت افزایی بین مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان عنوان کرد و گفت: بصیرت افزایی و ولایتمداری خنثی کننده توطئه های دشمنان است./9459//۲۰۳/خ

  

ارسال نظرات