۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۴۴۸۹۷
حجت الاسلام والمسلمین قریشی:

عملکرد خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار دینی و حوزوی قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به فعالیت های خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار دینی و حوزوی اشاره کرد و گفت: خبرگزاری رسا بحمدالله توانسته در این زمینه به خوبی عمل کند.
امام جمعه ارومیه

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت های خبری در زمینه دین و حوزه های علمیه اظهار کرد: امروزه بحث اطلاع رسانی و خبررسانی در تمام مجموعه ها مسأله ضروری است و حوزه های علمیه نیز از این مهم مستثنی نیستند.

وی گفت: باید زحماتی که مسؤولان، علما و دست اندرکاران امور حوزه می کشند به اطلاع مردم و به اطلاع کسانی که وضعیت حوزه های علمیه برای آنها مهم است، برسد.

امام جمعه ارومیه به فعالیت های خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار دینی و حوزوی اشاره کرد و افزود: خبرگزاری رسا بحمدالله توانسته در این زمینه به خوبی عمل کند هرچند ایده آل نیست.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ارزیابی فعالیت خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی اظهار کرد: خبرگزاری رسا آذربایجان غربی از نمایندگی های فعال است و اخبار دینی و حوزه های علمیه را به خوبی پوشش و انتشار داده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اذعان کرد: امکانات خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی بسیار محدود است و با این وجود توانسته است در انجام رسالت رسانه ای خود خوب عمل کند.

وی گفت: باید درصدد این باشیم امکانات خبرگزاری رسا در استان به نحو شایسته ای تامین شود تا خبرنگاران این خبرگزاری بتوانند بدون دغدغه و بیش از این در زمینه پوشش اخبار دینی و حوزوی تلاش کنند.

رییس شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در ادامه به رسالت خطیر رسانه ها در دفاع و صیانت از اسلام و انقلاب خاطرنشان کرد: رسانه ها باید با روشنگری و بصیرت افزایی با شبهه افکنی ها علیه اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند.

وی با بیان اینکه رسانه های دینی و حوزوی نقش اول را در دفع توطئه های دشمنان و رفع شبهات دارند، ادامه داد: مقالات و کتابهایی در مراکز علمی در راستای مقابله با شایعات و شبهات نوشته می شود اما اطلاع رسانی با استناد به این منابع بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم رسانه ها در این زمینه نیز نقش خود را ایفا کنند./936/ت302/ب1

ارسال نظرات