۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۴۵۰۸۳
زنگنه:

مجلس تكليف افزايش قيمت حامل های انرژي را مشخص مي كند

وزیر نفت درباره افزايش قيمت حامل هاي انرژي گفت: لايحه بودجه هم اكنون در مجلس است و مجلس باشد در اين خصوص نتيجه گيري كند، البته كميسيون انرژي اعلام كرده است كه بند حامل افزايش انرژي را حذف خواهد كرد.
زنگنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، بیژن زنگنه وزير نفت امروز در حاشیه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با مهار چاه رگ سفيد اظهار كرد: مدت زمان مهار چاه بيش از زماني كه ما اعلام كرديم نبوده و در راس همان شصت روز اعلام شده خاموش شد.

وي ادامه داد: متاسفانه برخي براي خود زماني را اعلام مي كنند كه درست نيست و زماني كه اين امر محقق نمي شود دولت را ناتوان معرفي و در مقابل افراد دیگری را به عنوان قهرمان معرفي مي كنند.

وزير نفت تاكيد كرد: ما براي خاموش كردن چاه رگ سفيد دو مسير هوايي و پاييني يعني حفر چاه را برنامه ريزي كرديم و علیرغم همه فشارها و آزارهایی که به همکارانمان رساندند، چاه خاموش شد و از زحمات همه همكاران خود تشكر مي كنيم.

زنگنه يا آور شد:  از محل اصلي تغذيه چاه كه فوران كرده بود چاهي حفر شد و خوشبختانه ديروز به محل اين تغذيه رسيديم و چاه مهار شد، در اينجا بايد از دو همكاري كه در روزهاي ابتدايي جان خود را از دست دادن تسليت بگوييم و اميد است صدا و سيما هم اين امر را منعكس كند و ديگر شاهد انعكاس اخبار غلط نباشيم.

وزیر نفت در پايان در خصوص افزايش قيمت حامل هاي انرژي گفت: لايحه بودجه هم اكنون در مجلس است و مجلس باشد در اين خصوص نتيجه گيري كند، البته كميسيون انرژي اعلام كرده است كه بند حامل افزايش انرژي را حذف خواهد كرد./٨١٦/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات