۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۴۵۷۴۷
معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان:

حوزه های علمیه نقش مهمی در بصیرت افزایی مردم دارند

معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان با اشاره به این که راه تشخیص حق از باطل نیاز به بصیرت دارد، گفت: حوزه های علمیه نقش مهمی در بصیرت افزایی مردم دارند.
بصیرت مسلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان سیاوش مسلمی معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان امروز صبح در حوزه علمیه فاطمیه کرمان، گفت: وظیفه همه مردم و مسؤولان در کشور، عملی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی افزود: یکی از مهم ترین وظایف طلاب در حوزه های علمیه این است که صحبت های رهبری را گوش داده و به مردم برسانند.

مسلمی با بیان این که سرباز امام زمان باید مدافع ولایت باشد، ابراز داشت: اگر مسؤولان در کارهای خود سخنرانی کردند اما با صحبت های رهبری مخالف بود، باید از آن سخنان دوری کنند.

وی اظهار داشت: مطالبات مردم در قضیه اقتصادی به حق بوده و مسؤولان باید راه حلی را به مردم بگویند تا آن ها را از خود راضی کنند.

معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان با توجه به این که مردم باید صف خود را از گروه های ضد انقلاب جدا کنند، خاطرنشان کرد: مردم بدانند که با آمدن به خیابان ها، دشمن را شاد می کنند و گروه های ضد انقلاب از این اغتشاشات مردم سوء استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: شناخت دشمن و بصیرت داشتن در هر کاری مهم ترین وظیفه مردم و مسؤولان بوده و افرادی که امروزه در کار خود بصیرت نداشته باشند، فریب دشمن را می خورند.

مسلمی با توجه به این که مباحث دشمن شناسی را طلاب  به مردم بیان کنند، اظهار داشت: حوزه های علمیه نقش مهمی در بصیرت افزایی مردم دارند.

وی ابراز داشت: ضعیف شدن مبانی دین اسلام در بین مردم از خطرناک ترین مباحث شمرده می شود و امروزه در دنیایی قرار گرفته ایم که همه مردم به فکر خود بوده و راه تشخیص حق از باطل به سختی دیده می شود.

معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان با اشاره به این که راه تشخیص حق از باطل نیاز به بصیرت دارد، افزود: تنهایی رهبری در جامعه به خوبی دیده می شود و باید به خودمان بگوییم که تا امروزه چقدر توانسته ایم برای رهبر و انقلاب خود کاری را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: شناخت شبهات دشمن یکی از کارهایی بوده که باید حوزه های علمیه برای طلاب خود برنامه ریزی کنند تا بتوانند جوابگوی خوبی به مردم باشند./9707/پ203/ب1

ارسال نظرات