۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۵۴۶۰۱۲

تجلیل آيت الله نمازي از عملکرد خبرگزاري رسا

آيت الله نمازي از عملكرد خبرگزاري رسا در امر اطلاع رساني ابراز رضايت كرد و گفت: به سهم خود از زحمات همه فعالان خبرگزاري رسا تشکر و براي موفقيت اين خبرگزاري دعا مي‌كنم تا در راهي كه در پيش رو دارد موفق باشد.
آيت الله نمازي

آيت الله عبدالنبي نمازي در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، با تجليل از خبرگزاري رسا در امر خطير و مهم اطلاع رساني، گفت: خبرگزاري رسا خبرگزاري حوزه است و برادران فعال در خبرگزاري رسا انقلابي، متعهد و علاقه مند به نظام و ولايت  هستند.

وي با تأييد فعاليت هاي خبرگزاري رسا در عرصه اطلاع رساني افزود: در بازديدهايي كه از خبرگزاري رسا در قم داشتم متوجه شدم كه برنامه ها، اهداف و مواضع اين خبرگزاري در راستاي مواضع ولايت و رهبري است و با جامعه روحانيت هماهنگ است.

آيت الله نمازي همچنين نحوه انتشار و انعكاس اخبار در خبرگزاري رسا را عالي توصيف كرد و عنوان كرد: وقتي خبرهاي نماز جمعه در خبرگزاري رسا را با خبرگزاري هاي ديگر مقايسه مي كنم، بيانگر اين است كه خبرهاي خبرگزاري رسا با كيفيت تر و جامع و كامل‌تر است.

به گفته وي، خبرهاي برخی خبرگزاري هاي ديگر خيلي مختصر و كوتاه است و همه ابعاد خطبه هاي نماز جمعه را پوشش نمي دهند و مخاطبان خود را نمي توانند راضي كنند و اين درحالي است كه خبرهاي خبرگزاري رسا جامع و كامل است.

نماينده ولي فقيه در كاشان در ادامه ضمن تقدير و تجليل از خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، از عملكرد خبرگزاري رسا در امر اطلاع رساني ابراز رضايت كرد و گفت: من به سهم خود از زحمات همه فعالان در خبرگزاري رسا راضي هستم و براي موفقيت اين خبرگزاري دعا مي‌كنم تا در راهي كه در پيش رو دارند موفق باشند./1307/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات