۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۴۸۶۳۱
امام جمعه محمود آباد:

بصیرت و موقعیت شناسی مردم آبی بر آتش فتنه توطئه گران بود

امام جمعه محمود ‌آباد با بیان این که بصیرت و موقعیت شناسی ملت هوشیار ایران اسلامی بار دیگر آبی بر آتش فتنه توطئه گران بود، گفت: امیدواریم مسؤولان نیز از این حوادث به وجود آمده درس گرفته باشند و انجام برخی امور را در کشور تسریع بخشند.
امام جمعه محمود ‌آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی این شهرستان به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و با بیان این که اعتراض ها در برخی شهرها به منظور اعتراض به فضای اقتصادی کشور آغاز شد، گفت: اما متأسفانه در ادامه با توطئه ضدانقلاب و عناصر خارجی شاهد تغییر در روند اعتراض ها بودیم.

وی با بیان این که عناصر دشمن از خلأ ایجاد شده در فضای برخی شهرها در جهت ایجاد اغتشاش و درگیری استفاده کردند، افزود: مسیر اعتراض مردم نسبت به گرانی و مسائل اقتصادی در روزهای بعد به حمله به مراکز دولتی، تخریب اموال دولتی و اهانت به مقدسات دینی تغییر کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان در حوادث اخیر تنها اصل انقلاب و رهبری را نشانه گرفته بودند، خاطرنشان کرد: شعارهایی که از سوی اغتشاش گران داده می شد به هیچ عنوان اقتصادی نبود.

وی با بیان این که ملت هوشیار  با بصیرت کشورمان این بار نیز دست رد بر سینه دشمنان داخلی و خارجی زدند، بیان داشت: مردم کشورمان این بار نیز با خروش به موقع خود که ناصی از بصیرت بالای این ملت دارد، فتنه 96 را نیز خنثی کردند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که فتنه گران داخلی اعتراض مردم نسبت به گرانی ها را با آشوب، ایجاد خسارت به اموال عمومی و حمله به مراکز مهم به سمت اغتشاش و درگیری هدایت کردند، تصریح کرد: به طور حتم اقدام کسانی که در حوادث اخیر خط دشمن را دنبال می کردند به شدت محکوم است.

امام جمعه محمود با اشاره به این که به طور حتم خط اغشاش گران و عوامل بیگانه با کسانی که تنها نسبت به مسائل اقتصادی کشور اعتراض داشتند جدا است، خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی تنها بهانه ای برای معاندان انقلاب اسلامی به منظور براندازی و ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که معاندان بیرونی ملت ایران حتی در حوادث اخیر دستور حمله به اماکن نظامی، دولتی، مساجد و امامزاده ها را صادر می کردند، تصریح کرد: آموزش ساخت بمب های دست ساز از سوی معاندان انقلاب به عوامل داخلی نشان از طراحی توطئه گران خارجی برای ایجاد یک بحران و فتنه جدی در کشور دارد.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که سر دادن شعارهای ساختار شکنانه و تخریب اموال عمومی از سوی اغتشاش گران به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست، بیان داشت: علیرغم همه این اقدامات نادرست برخی ها در کشور، اما نیروهای نظامی و امنیتی در نهایت رأفت با این عوامل برخورد کردند.

حجت الاسلام موسوی به نقش عوامل خارجی در دخالت در امور داخلی کشورمان اشاره کرد و با بیان این که دشمنی های آمریکا با ملت ایران در حوادث اخیر کاملاَ آشکار شد، گفت: آمریکایی ها علیرغم سیلی چند روز اخیر ملت ایران به آنها هنوز هم از مواضع مداخله جویانه خود عقب نشینی نکرده اند.

وی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه دخالت خارجی و اجانت در امور داخلی کشورشان را نخواهند پذیرفت، تصریح کرد: این ملت خود حافظ نظم و امنیت کشور هستند و دستان بیگانه ای که در امور داخلی ایران اسلامی دخالت می کنند را قطع خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ورود حاکمان تبهکار و ظالم آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب به ویژه دولت سفاک و خونریز آل سعود نشان از لایه های پنهان و برنامه ریزی شده این سناریو داشته است، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز روز گذشته فرمودند این اقدام آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند.

وی با بیان این که بصیرت و موقعیت شناسی ملت هوشیار ایران اسلامی بار دیگر آبی بر آتش فتنه توطئه گران بود، افزود: امیدواریم مسؤولان نیز از این حوادث به وجود آمده درس گرفته باشند و انجام برخی امور را در کشور تسریع بخشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان باید تلاش کنند مطالبات و انتقادات نجیبانه مردم را بنشوند، تصریح کرد: این مردم حق دارند در یک شرایط ایده آل و رفاه نسبی زندگی کنند و برای مسائل معیشتی دچار محدودیت نباشند./۹۵۰/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات