۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۴۹۳۶۴
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی:

کنگره علمی شهید نواب صفوی برگزار می شود

حجت الاسلام حسینی گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند بیشترین تأثیر فکری خود را از لحاظ حرکت در راستای نهضت و انقلاب از شهید سید مجتبی نواب صفوی گرفته اند، می طلبد که این شخصیت را مورد بازشناسی قرار دهیم.
شهید نواب صفوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی شامگاه سه شنبه در همایش «شهید نواب صفوی؛ طلبه مؤمن انقلابی» که در محل تالار قدس بارگاه منور رضوی برگزار شد، به ضرورت بازخوانی زوایای شخصیتی این شهید شاخص نهضت اسلامی اشاره و اظهار کرد: امروز یکی از ضرورت های نظام اسلامی، شناخت شخصیت هایی است که در روی کار آمدن این نظام تأثیرگذار بوده اند.

وی افزود: وقتی والا پرچمدار انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب می فرمایند بیشترین تأثیر فکری خود را از لحاظ حرکت در راستای نهضت و انقلاب از شهید سید مجتبی نواب صفوی گرفته اند، می طلبد که این شخصیت را مورد بازشناسی قرار دهیم.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: بازخوانی مبارزات فداییان اسلام به رهبری نواب صفوی سبب می شود کا ما امروز گذشته نهضت خود را چراغ راه آینده قرار دهیم و با مرور آن روحیات و ویژگی ها، از آن ها بهره مند باشیم.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: وجود سرشار از شور، شعور انقلابی، غیرت و تکاپوی شبانه روزی نواب صفوی باید در جلسات مفصلی مورد بررسی قرار گیرد و از همین رو برنامه ریزی کرده ایم تا در سال آینده به دستور تولیت آستان قدس رضوی، همایش علمی شهید نواب صفوی را برگزار کنیم که محور آن پاسخگویی به سؤالاتی است که پیرامون این شخصیت عظیم طی 62 سال گذشته مطرح بوده است.

وی یادآور شد: خروجی این کنگره قطعا نتایج و دستاوردهای فاخر طلاب حوزه علمیه و دانشجویان دانشگاه های کشور برای شناخت زوایای شخصیتی شهید نواب صفوی خواهد بود./820/پ202/ب1

ارسال نظرات