۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۵۱۸۳۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

شهدا و ایثارگران سرمایه‌های پایدار نظام اسلامی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: ما در کشور سرمایه‌های انسانی بزرگ و باعظمتی به نام شهدا و ایثارگران داریم که باید در طول قرن‌ها، سرمایه عظیم نظام و قدرت و کشور ما در دنیا باشند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد امروز در دیدار مشاور رییس جمهور در امور ایثارگران، اظهار کرد: شهدا ولی نعمت ما هستند و ایثارگران راه و رسم عاشقی و دلدادگی به مکتب اسلام و انقلاب را به ما یاد دادند.

وی افزود: عزت و افتخار امروز ایران اسلامی با ایثار ایثارگران و جهاد مجاهدان به دست آمد؛ به همین دلیل در مکتب ما ایثار قله بلندی است که بالاتر از آن قله‌ای نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: در روایت داریم که ایثار برترین کرامت است، در بین ارزش‌ها و مکارم اخلاقی و کرامت‌های انسانی بالاترین درجه ایثار بوده و ایثار در قله و رأس ارزش‌ها است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: همه کسانی که در راه دین رنج را تحمل کردند ایثارگر هستند، این افراد به جبهه رفتند و بهترین دوران عمر خود را در جبهه سپری کردند و درواقع لذت ترک لذت را چشیدند.

وی ادامه داد: خدا به برکت ایثار ایثارگران، به کشور ما جایگاه ویژه‌ای داده که امروز دوست و دشمن ما را قبول کرده است و اگرچه دشمن عناد دارد و نمی‌خواهد به زبان بیاورد؛ اما در دل خویش توانایی و بزرگی ما را قبول دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: کسانی که در راه خدا جان باخته‌اند عمل آنها گم نمی‌شود و کسی نمی‌تواند آثار آنها را از بین ببرد.

وی افزود: خدمت به ایثارگران بهترین خدمت بوده و گام برداشتن در این مسیر خدمت بزرگی است؛ ازاین‌رو ساماندهی و برنامه‌ریزی برای ایثارگران بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: اقداماتی که در راستای خدمات‌دهی به ایثارگران صورت گرفته خوب است؛ اما هنوز نتوانسته‌ایم جایگاه ویژه ایثارگران را ارج بنهیم؛ زیرا افق کرامت آنها بسیار بالاتر است و هر اندازه که توان داریم باید به ایثارگران خدمت کنیم.

وی گفت: سرمایه‌های انسانی بزرگ و باعظمتی به نام شهدا و ایثارگران داریم که باید در طول قرن‌ها، سرمایه عظیم نظام و قدرت و کشور ما در دنیا باشند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات