۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۵۲۴۲۹
رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی:

حضور مردم در مناسبت‌های انقلابی فرصتی برای انتقال ارزش‌های معنوی است

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی گفت: حضور ده‌ها هزار نفری مردم در مناسبت‌های مختلف انقلاب، فرصت مغتنمی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلابی و معنوی است.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در آیین امضای تفاهم‌نامه رفع آسیب‌های اجتماعی که به‌منظور رفع آسیب‌های اجتماعی و پاسداشت شعائر الهی و انقلابی در استان بین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فرماندهی انتظامی استان منعقد شد، بر تلاش همگانی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی در برقراری و نظم و امنیت و مدیریت صحیح آشوب‌های اخیر، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را بازوان قدرتمند و باصلابت نظام و انقلاب دانست.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در کشور است، افزود: تمامی نهادها و دستگاه‌ها باید در قبال دغدغه‌ها و فرمایشات معظم له احساس وظیفه کنند؛ چراکه تمامی نهادها انقلابی هستند و باید در راستای رفع معضلات جامعه، رهنمودهای رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اظهار کرد: حضور جوانان و نوجوانان در مراسم و مناسبت‌های انقلاب و ارج نهادن به این ذخایر ارزشمند انقلاب و تبلیغات چهره به چهره می‌تواند توطئه‌های دشمنان را در عرصه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم خنثی کند.

وی با بیان اینکه امروز یکی از عرصه‌های رشد و بالندگی کشور جوانان مؤمن، انقلابی و باسواد هستند، تصریح کرد: دشمن همواره با به چالش کشیدن فضای دانشگاه و مدارس و جامعه سعی در به انحراف کشیدن نسل جوان ما داشته و دارد.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: اما این همگرایی نهادهای دلسوز و انقلابی است که نه‌تنها می‌تواند در مقابله این هجمه دشمن بایستد بلکه با هم‌افزایی و عمل جهادی می‌توان این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد که نمونه این ادعا را می‌توان در دفاع مقدس مشاهده کرد.

وی اظهار داشت: حضور ده‌ها هزار نفری مردم در مناسبت‌های مختلف انقلاب، فرصت مغتنمی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلابی و معنوی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به مراسم و عزاداری‌های ایام محرم و صفر گفت: پایین آمدن جرم و جرائم در این ایام نشان‌دهنده این است که همان درصد قلیل خلاف‌کار را هم می‌توان با قاطبه جامعه که متدین، مذهبی و انقلابی هستند همسو و هم‌جهت کرد./9314/پ203/ب2

ارسال نظرات