۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۵۲۵۰۲
امام‌ جمعه شیراز:

مذاکره با استکبار جهانی بی‌فایده است

امام‌ جمعه شیراز با اشاره به بی‌فایده بودن مذاکره با استکبار جهانی، گفت: هرچه مقابل آمریکا کوتاه بیاییم، آنان فشارشان را بیشتر خواهند کرد.
آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بی‌فایده بودن مذاکره با استکبار جهانی، اظهار داشت: آمریکا پشت سر هم برای ما گرفتاری ایجاد می‌کند و توطئه پشت توطئه و هر چه در مقابل این کشور کوتاه بیاییم، آنان یک وجب فشارشان را بر ما بیشتر خواهند کرد.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا به کشورهای مختلف سفر می‌کند و آنان را علیه ما تحریک می‌کند، بنابراین مذاکره با چنین کشوری بی‌معناست و تنها راه مقابله با آنان ایستادگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی اضافه کرد: آنچه انقلاب را پیروز کرد مقاومت بود و امروز نیز رمز پیروزی در برابر استکبار ایستادگی است.

امام‌جمعه شیراز ادامه داد: مردم در سال 57 روبروی دست‌نشانده آمریکا ایستادند و امروز در مقابل خود آمریکا قرار گرفته‌اند و شناخت دشمن در چنین شرایطی ضروری است.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه بهمن‌ماه و مناسبت‌های آن متعلق به انقلاب اسلامی و امام راحل است، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب پس از سال‌ها ایستادگی به اینجا رسیده و هنوز هم برای رسیدن به تعالی و هدف‌های عالی نیاز به مقاومت و ایستادگی است.

وی همچنین در خطبه نخست نماز جمعه نیز با اشاره به 3 گروه منافقان، شایعه‌پردازان و اوباش اظهار داشت: این سه گروه از ابتدای اسلام با پیامبر و ائمه درگیر بودند و امروز نیز در جوامع دیده می‌شوند.

امام‌جمعه شیراز افزود: منافقان با 17 هزار ترور دستشان تا آرنج به خون ملت آغشته شده و اوباش و قمه کشان نیز با دستورالعمل‌هایی که از خارج دریافت می‌کنند، آرامش جامعه را به هم می‌زنند.

آیت‌الله ایمانی شناخت این 3 گروه را برای جامعه ضروری دانست و تصریح کرد: شایعه‌پردازان نیز با گفتن دروغ‌های بزرگ، باورپذیری مردم را ساده می‌کنند و باید با این 3 گروه برخوردی قاطع صورت گیرد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات