۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۵۲۵۸۶
آیت الله علما:

بزرگداشت دهه فجر بزرگداشت تفکر انقلابی است

آیت الله علما بزرگداشت دهه فجر را بزرگداشت تفکر انقلابی دانست و گفت: ایران اسلامی بر اساس همین تفکر غنی روز به روز پیشرفت کرده و به اقتدار کنونی دست یافته است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ابراز داشت: باید نسل جدید را با آرمانهای انقلاب اسلامی آشنا و مانوس ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: باید وضعیت کشور و مردم پیش از انقلاب برای نسل جوان بازگو شود تا این نسل از علت و چگونگی انقلاب مطلع شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن آرمانهای انقلاب اسلامی است، مبانی فکری امام خمینی (ره) تبیین شده و در قالب کتب به دست نسل جوان برسد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی، ایران جولانگاه مستشاران آمریکایی بود و تمام اقدامات و عزل و نصبها در کشور زیر نظر آنها صورت می گرفت اما امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدر و مستقل به رشد و تعالی خویش ادامه می دهد.

آیت الله علما عنوان داشت: مسأله اشغالگری فلسطین از مبانی فکری مهم امام خمینی (ره) بود در تفکر امام خمینی (ره) مسأله اشغالگری تنها مربوط به فلسطین نبوده و باید از تداوم جنایات اسرائیل به عنوان غده سرطانی منطقه جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان بزرگداشت دهه فجر را بزرگداشت تفکر انقلابی دانست و گفت: ایران اسلامی بر اساس همین تفکر غنی روز به روز پیشرفت کرده و به اقتدار کنونی دست یافته است و بر پایه همین تفکر نیز می تواند در آینده بر اقتدار و صلابت خویش بیفزاید./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات