۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۵۵۲۸۶۸
از سوی اتاق تبلیغ خراسان؛

ویژه نامه تبلیغی فاطمیه منتشر شد

ویژه نامه تبلیغی ایام فاطمیه به همت کمیته ویژه تدوین محتوای اتاق تبلیغ خراسان با ده ها موضوع و مطلب ارزشمند تبلیغی برای استفاده مبلغان منتشر شد.
اتاق تبلیغ خراسان

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: ویژه نامه تبلیغی فاطمیه برای ایام عزای فاطمه زهرا سلام الله علیها به همت کمیته ویژه تدوین محتوای اتاق تبلیغ خراسان برای استفاده سخنوران، واعظان و مبلغان تهیه شده و بر روی پایگاه مجازی اتاق تبلیغ خراسان قرار گرفت.

حجت الاسلام مشیری گفت: موضوعاتی با عنوان، نکته‌هایی درباره حضرت زهرا(س)، شهادت یادگار نبی (ص) به استناد منابع اهل سنت، چرا به خانه حضرت زهرا(س) هجوم بردند؟ و گوشه‌ای از رازهای پنهان بیت‌الزهرا درمدینه النبی در این ویژه نامه کار شده است.

وی افزود: عنوان گزارشى از خانه حضرت زهرا(س)، حضرت فاطمه(س) و رسالت های اجتماعی، درسهایی از فاطمه(س) برای زنان، جلوه‌های محبت در سیره حضرت فاطمه(س) در کنار موضوع دعا در رفتار و گفتار فاطمه(س) نیز در این ویژه نامه آمده است.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان گفت: رنجهای فاطمه(س) از زبان امیرالمؤمنین(ع)، سخنرانی منتشر نشده از امام موسی صدر درباره حضرت زهرا(س)، صحابه ای که در هجوم به خانه دختر پیامبر(ص) حضور داشتند! در کنار دها مطلب ارزشمند دیگر نیز در این ویژه نامه قابل دسترس علاقه مندان است.

گفتنی است اتاق تبلیغ خراسان ویژه نامه های مختلفی در مناسبت های ملی و مذهبی گذشته تهیه و منتشر کرده است و این روند در مناسبت های آتی با مطالب نوین و مستند ادامه خواهد داشت./933/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات