۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۵۳۵۲۴
امام جمعه سوسنگرد:

پیشرفت های علمی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه سوسنگرد با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در جهان نام و نشانی پیدا کردیم، گفت: به دست آوردن علم و دانش از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، امروز در مراسم زنگ‌ نمادین انقلاب در دبیرستان حضرت فاطمه (س) سوسنگرد خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، اظهار داشت: اگر بخواهیم به این واژه و پیام نهفته در آن نگاه کنیم؛ متوجه می شویم که نور همان علم و دانش و رفاه کنونی شما است که به راحتی در حال تحصیل هستید.

امام جمعه سوسنگرد با بیان اینکه در دوران شاهنشاهی بچه ها حق درس و تحصیل را نداشتند، عنوان داشت: در آن دوران اوضاع مملو از تاریکی و ظلم و اختناق بود اما به برکت انقلاب اسلامی اوضاع تغییر یافت

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد به دست آوردن علم و دانش را از مهمترین دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: در دوران شاهنشاهی، دشمنان  از پیشرفت علمی دانش آموزان ترس داشتند؛ از این رو آنها را از علم و تحصیل محروم کردند.

حجت الاسلام شمیل پور ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در جهان نام و نشانی پیدا کرده و امپراطور علم و دانش شده و حرفی برای گفتن داریم.

وی با بیان اینکه امروزه هر کشور پیشرفته در علم و دانش مدعی امپراطوری است، تصریح کرد: امید رهبر و ایران اسلامی و امام راحل در این است که شما درس خوانده و فکر و ذهنتان به درس، تحصیل، علم و تحقیق باشد و در دام تله های دشمن و فضای مجازی نیفتاده و از علم و تحصیل عقب نمانید./9456/د103/ب1

ارسال نظرات