۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۵۳۹۴۱
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای:

ولایتمداری محض مهم‌ترین درس حضرت فاطمه است

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای با بیان این‌که حضرت فاطمه (س) عمر بابرکت خود را فدای ولایت کرد، گفت: درواقع ولایتمداری محض مهم‌ترین درس دخت نبی مکرم اسلام است.
آزموده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در جمع طلاب، با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: عمر حضرت فاطمه (س) فدای ولی و ولایت شد، این یک درس است که ما باید هر چه داریم در راه ولایت هزینه کنیم و حتی جانمان را هم فدا کنیم.

وی با بیان اینکه درواقع ولایتمداری محض مهم‌ترین درس دخت نبی مکرم اسلام است، افزود: مدافعان حرم و حریم در راستای اهداف حضرت زهرا (س) حرکت می‌کنند که خود ایشان مدافع راستین حریم اهل بیت و امامت بود.

حجت‌الاسلام آزموده با بیان اینکه الگوی مدافع تمام‌عیار را باید در ایشان دید، اضافه کرد: این بانوی بزرگوار با تمام وجود در مقابل تهاجم فرهنگی و سیاسی و نظامی دشمنان ایستاد و پرچم ولایت امیر مؤمنان علی (ع) را برافراشته نگاه داشت.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: این پرچم هنوز پابرجاست و او بود که در آن محیط خفقان و آشفته سیاسی و فرهنگی مسیر اسلام ناب را معین کرد.

وی تصریح کرد: دخت نبی مکرم اسلام فرزند خوب تربیت کرد، سبک زندگی اسلامی را به همگان آموخت و با تمام وجود از ارزش‌های اسلام دفاع کرد.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: پیامبر (ص) که عصاره هستی است، زهرا (س) هم عصاره پیامبر است؛ پس این بانوی دوعالم عصاره عصاره هستی است.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: بزرگان با دوری از خودبینی به بزرگی رسیده‌اند و امام راحل از این دسته از افراد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی خودبینی نداشته باشد به قله‌های رفیع دنیایی و آخرتی راه پیدا می‌کند و به اوج می‌رسد./9314/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات