۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۵۵۶۶۵۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

شهدا قله ارزش‌ها را فتح کرده‌اند

حجت‌‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: شهدا قله همه ارزش‌های متعالی را فتح کرده‌اند و با عملشان همگان را به‌سوی این قله فرا می‌خوانند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌‌‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در دیدار محمود پاکدل، مشاور عالی و دستیار ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: طبق حدیثی از امام علی (ع) برترین کرامت‌ها ایثار و ازخودگذشتگی است.

امام‌جمعه بجنورد افزود: شهدا انفاق گرانی هستند که بهترین متاعشان که همان جان‌عزیزشان بود را در راه اسلام ایثار کردند.

وی خاطرنشان کرد: قرآن و آموزه‌های دینی به ما آموخته است، در مسیر حق و برای نهادینه شدن تعالیم دین مبین اسلام باید محبوب‌ها فدای محبوب‌ترها شوند و شهدای ما، جان محبوبشان در راه محبوب‌ترین چیز که همان دین اسلام است فدا کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی بابیان اینکه از هر زاویه‌ای که نگاه کنیم شهدا قله ارزش‌ها را پیموده‌اند، افزود: شهدا وجه الله و امام زمان (عج) را هنگام شهادت نظاره کرده‌اند و به بالاترین توفیق رسیده‌اند و به خدماتی از سوی ما زمینیان صورت می‌گیرد احتیاجی ندارند.

وی تصریح کرد: طبق آیات و روایات متعدد، خداوند جایگزین شهید در خانواده‌اش است و خدمت به خانواده‌های شهدا کاری الهی است.

حجت‌‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد: شهدا و خانواده معزز آن‌ها ولی‌نعمتان این نظام و انقلاب هستند و برای شکر این نعمت باید هم‌زبانی، هم قلبی و هم عملی اقدام کرد.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی افزود: حضور و ارتباط با خانواده شهدا و قبور مطهر آن‌ها شکر عملی است.

وی اشاره کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تنها یک‌نهاد و یک سازمان نیست، بلکه معبد و عبادتگاه است چراکه خدمت به شهدا و خانواده معزز شهدا کاری خدایی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: همه باید مراقب باشیم و غفلت نکنیم و نگذاریم یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت از بین برود./۹۳۱۴/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات