۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۵۶۶۵۴
با محوریت طرح جامع تربیتی؛

جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه شهرستان های خوزستان برگزار شد

جلسه معاونان مدارس علمیه شهرستان های خوزستان در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.
گردهمایی معاونان تهذیب مدارس خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه شهرستان های استان خوزستان صبح امروز با محوریت طرح جامع تربیتی برگزار شد.

در این جلسه که به مدیریت حجت الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان برگزار شد، مباحثی درباره طرح جامع تربیتی، برنامه های بصیرتی و قرآنی ایراد و هر کدام از معاونان افزون بر ارائه گزارش کاری از فعالیت های صورت گرفته میزان پیشرفت در اجرای طرح جامع تربیتی را بیان کردند.

در این اجلاسیه معاونان ضمن هم اندیشی و انتقال ایده ها و افکار برای بهتر پیاده سازی طرح جامع تربیتی، محدودیت زمانی را از عواملی دانستند که در اجرای کیفیت دار و تأثیرگذار طرح نقش عمده ای دارد.

از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه تأکید بر همکاری اساتید، طلاب و معاونت های هر مدرسه بر اجرای بهتر و سریعتر طرح جامع تربیتی است.

همچنین حجت الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان درگیر کردن بیشتر طلاب با طرح جامع تربیتی و برگزاری جلسات مرتبط با همکاری معاونت آموزش هر مدرسه و دعوت از مدیران برای حضور در جلسات شورای تهذیبی را گامی مهم در جلب اهتمام و پیاده سازی و درگیر کردن اساتید، معاونان، طلاب و مدیران مدارس با طرح برشمرد./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات