۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۵۶۷۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

روحانیان مبلغ برای ترویج ازدواج آسان تلاش کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: روحانیان مبلغ باید برای رواج ازدواج‌های آسان و اسلامی تلاش کنند؛ زیرا حاصل تشکیل خانواده اسلامی نسلی پیرو اهل بیت است.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با روحانیان مبلغ، اظهار کرد: حضور و فعالیت روحانیان و مبلغان در مساجد شهری و روستایی و مدارس برای هدایت افکار نسل جوان و نوجوان و همچنین ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی بسیار مؤثر است.

وی افزود: روحانیان و مبلغان اعزامی در مناسبت‌های مختلف سال به ترویج سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب و مباحثی پیرامون ولایت‌پذیری و مبانی انقلاب اسلامی می‌پردازند که نیاز امروز کشور و جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام خادمی در ادامه با تأکید بر قرآن محوری فعالیت روحانیان اعزامی، اضافه کرد: کسانی که در راه قرآن گام برمی‌دارند به یقین راه صواب را پیدا کرده و در مسیر سعادت گام برمی‌دارند.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: انس و قرائت کلام‌الله مجید با پوست و گوشت افراد آمیخته شده و افزون بر ثواب اخروی باعث به وجود آمدن توفیق‌های زیادی در زندگی دنیوی می‌شود؛ ازاین‌رو روحانیان مبلغ باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین سبک زندگی اسلامی از سوی مبلغان، خاطرنشان کرد: روحانیان مبلغ باید برای رواج ازدواج‌های آسان و اسلامی تلاش کنند؛ زیرا حاصل تشکیل خانواده اسلامی نسلی پیرو اهل بیت است.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: امام راحل در رابطه با فاطمه زهرا (س) می‌فرماید ایشان در آن حجره گلی فرزندانی تربیت کرد که نور آنها از این عالم به افلاک رفت که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت تأسی به اهل بیت در امور زندگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: همه باید تلاش کنیم به برکت حضرت فاطمه (س) و فرهنگی فاطمی، رفتار و کردار خود را همسو با فرهنگ قرآن و اهل بیت قرار دهیم./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات