۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۵۷۹۷۴
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

رسانه ها در تبیین فرهنگ کتابخوانی رسالت خطیری بر دوش دارند

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضروروت تبیین فرهنگ سازی در حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: رسانه ها در این زمینه رسالت سنگینی بر دوش دارند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در مراسم اجرای طرح ملی کتابخانه گردی در بازدید از کتابخانه غدیر خرم آباد گفت: تبیین فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه امروز ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ کتابخوانی بین نسل جوان تبیین شود، عنوان داشت: رهبر انقلاب بهترین الگو برای کتابخوانی است و در این زمینه باید از ایشان الگو بگیریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروزه کتابخوانی در کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، تأکید کرد: با فرهنگ سازی و بهره مندی از ظرفیت ها باید در راستای تبیین و ترویج فرهنگ کتابخوانی ایفای نقش کرد.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم فرهنگ کتابخوانی مظلوم واقع شود، ادامه داد: رسانه ها ظرفیتی عظیم برای ترویج و تقویت فرهنگ کتابخوانی هستند و باید در این زمینه به رسالت خود عمل کنند.

کتاب های دفاع مقدس بیانگر عظمت ملت ایران است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با یادآوری به اینکه دفاع مقدس سرمایه ملت ایران است و جوانان ما باید این کتب را بخوانند، اظهار داشت: کتاب های دفاع مقدس بیانگر عظمت ملت ایران، شهامت، شجاعت و رشادت ملت ایران و توصیف فداکاری ها و ایثارگری ها هستند.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت احداث کتابخانه ویژه محققان تأکید کرد و افزود: با راه اندازی کتابخانه ای برای پژوهشگران و محققان باید فضای لازم برای فعالیت آنان فراهم شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات