۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۵۵۹۹۲۰

اسکان کاروان های راهیان نور حوزه های علمیه در مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز گفت: کاروان های راهیان نور حوزه های علمیه بازدید کننده از مناطق عملیاتی در مدرسه امام خامنه ای اسکان پیدا کردند.
راهیان نور

حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مدرسه برای دومین سال پیاپی محل اسکان کاروان های راهیان نور حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: پیش از آغاز سال تحصیلی، فضای مدرسه برای پذیرایی از کاروان های راهیان نور، آماده و در اختیار ستاد راهیان نور طلاب استان قرار گرفت تا در تعطیلات عید نوروز مورد بهره برداری کاروان های راهیان نور قرار بگیرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز افزود: اسکان های صورت گرفته در مدرسه بیشتر متعلق به طلاب و روحانیانی است که با خودروهای شخصی و به همراه خانواده از مناطق عملیاتی جنوب بازدید داشتند.

این مقام مسؤول ادامه داد: سالنی در مدرسه برای کاروان های راهیان نور حوزه ها و اتاق هایی برای طلاب به همراه خانواده ها و صاحبان خودروها آماده شده بود.

حجت الاسلام جزایری گفت: اسکان از 28 اسفندماه آغاز و تا آخرین روز تعطیلات عید نوروز ادامه داشت.

لازم به ذکر است، مدرسه امام خامنه ای اهواز و سیدالشهدا(ع) خرمشهر در تعطیلات عید نوروز پذیرای کاروان های راهیان نور بود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات