۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۶۰۵۶۲
مسؤول گروه جهادی حضرت رقیه تشریح کرد؛

فعالیت‌های طلاب و روحانیان در اردوی جهادی مناطق محروم خراسان شمالی

مسؤول گروه جهادی حضرت رقیه(س) مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد گفت: ۳۵ نفر از طلاب این مدرسه علمیه در اردوی جهادی منطقه زلزله‌زده و محروم چوپلی تپه شرکت کردند.
اردوی جهادی طلاب در ایام نوروز در مناطق محروم استان خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی، مسؤول گروه جهادی حضرت رقیه (س) مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد، امروز در نشست با مسؤولان این مدرسه علمیه، اظهار کرد: گروه جهادی حضرت رقیه (س) مدرسه علمیه امام صادق (ع) با حضور 35 نفر از طلاب این مدرسه علمیه راهی مناطق زلزله‌زده و محروم استان در روستای چوپلی تپه شدند تا با سعی و تلاش جهاد گونه مرهمی بر دل‌های رنج‌دیده مردم این مناطق باشند.

وی با بیان اینکه 12 نفر از این طلاب ملبس به لباس مقدس روحانیت بوده و حدوداً 23 نفر طلبه بودند، گفت: تعدادی از این طلاب و روحانیان در گروه‌های سه یا چهارنفره در اردوی جهادی مشغول به انجام کارهای تبلیغی و فرهنگی و 12 نفر نیز مشغول به انجام کارهای عمرانی و سازندگی ازجمله ساخت مسجد بودند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: انجام کارهای عمرانی و سازندگی، تبلیغ، برگزاری نماز جماعت، برگزاری کلاس‌های اخلاق، بیان احکام، دیدار چهره به چهره و ... ازجمله فعالیت‌های طلاب حاضر در این اردوی جهادی بود.

وی در خصوص فعالیت‌های گروه جهادی حضرت رقیه (س) مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد گفت: طلاب حاضر در گروه‌های جهادی با همت والای خود موفق به ارائه خدمات فرهنگی، اعتقادی، عمرانی، اجتماعی و... در راستای عمل به تعهدات خود و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری شدند که در این راستا علاوه بر کسب خوشنودی خداوند متعال رضایت مردم را نیز به دست آوردند.

این روحانی جهادگر مدرسه علمیه امام صادق (ع) ادامه داد: طلبه‌های گروه جهادی در روستاهای محروم با کمبود امکانات، در سرما و گرما اما لحظه‌ای دست از کمک به مردم نکشیده و با مبارزه با نفس برای کسب رضای الهی تلاش کردند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات