۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۶۰۷۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

کاهش معضلات جامعه درگرو توجه مضاعف به بخش فرهنگ است

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به اینکه امروز رسالت فرهنگی در جامعه بسیار خطیرتر و حساس‌تر از گذشته شده است، گفت: کاهش معضلات موجود در جامعه درگرو توجه مضاعف به بخش فرهنگ است.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با مسؤولان این نهاد، اظهار کرد: رسالت ما در اجرای برنامه‌های فرهنگی روزبه‌روز سخت‌تر و مشکل‌تر می‌شود و فقط تلاش و فعالیت بی‌وقفه می‌تواند بخشی از مشکلات فرهنگی را حل کند.

وی با اشاره به اینکه امروز رسالت فرهنگی در جامعه بسیار خطیرتر و حساس‌تر از گذشته شده است، گفت: کاهش معضلات موجود در جامعه درگرو توجه مضاعف به بخش فرهنگ است.

حجت‌الاسلام خادمی در ادامه با قدردانی از برگزاری شایسته مراسم اعتکاف در استان، گفت: امسال با وجود مصادف شدن مراسم معنوی اعتکاف با تعطیلات سال نو استقبال خوبی از مراسم معنوی اعتکاف صورت گرفت.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف قابل‌توجه بود؛ به‌گونه‌ای که برنامه‌های فرهنگی اجرایی در مراسم اعتکاف امسال مثل سال‌های گذشته و حتی باکیفیت بهتر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: اعتکاف از سنت‌های بسیار خوبی است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه‌ساله برگزارمی شود و پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده هم با حضور خیل عظیم معتکفان روبه‌رو باشیم.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه ایام اعتکاف فرصتی بی‌نظیر برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه کتاب‌های مفید در بین معتکفان بود، افزود: بر این اساس تلاش شد در این ایام با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی این مهم محقق شود.

وی افزود: همچنین در ایام البیض بسته‌های عیدانه شامل شکلات و نبات متبرک به آستان مقدس حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا (ع) هم ازجمله اقلامی بود که میان معتکفان شهر بجنورد توزیع شد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات