۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۵۶۳۴۶۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

هدف نهایی دشمن از ادامه مذاکرات کاهش توان دفاعی ایران است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه هدف نهایی دشمنان از ادامه مذاکرات کاهش توان موشکی و دفاعی انقلاب اسلامی است، گفت: نباید اجازه بدهیم با باز کردن باب مذاکره و ایجاد تفرقه بین مردم و مسؤولان، کشور زمان زیادی به دنبال مسائل پوچ و بی ‌ارزش باشد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان، بر ضرورت بهره مندی از ایام پیش رو در راستای آمادگی هر چه بیشتر برای ماه مهمانی خدا تأکید کرد و گفت: منتظر واقعی یک انقلابی عابد، دشمن ستیز، بصیر، عالم، جهادگر و اصلاح کننده خود از آلودگی ها است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن دهه نکوداشت مسجد، خاطرنشان کرد: باید هم جسم و روحمان را آماده ماه مهمانی حق تعالی کنیم و هم خانه های خدا را برای میزبانی از مهمانان الهی مهیا سازیم و این وظیفه ای همگانی است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با اشاره به اظهارات ذلیلانه این روزهای رییس جمهور دیوانه آمریکا مبنی بر خروج از برجام در 22 اردیبهشت ماه جاری تصریح کرد: متأسفانه برخی ها به دنبال بزرگ کردن این امور پوچ و واهی هستند و این فتنه ای بزرگ برای آینده کشور است.

وی با بیان اینکه تا به امروز آمریکا به برجام عمل نکرده است و عمل هم نخواهد کرد، اظهار کرد: با توجه به نقض مفاد برجام از سوی آمریکا و کشورهای دیگر اگر ما از برجام خارج شویم آن را نقض نکرده ‌ایم و عهدشکن نیستیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هدف نهایی دشمنان از ادامه مذاکرات کاهش توان موشکی و دفاعی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه بدهیم با باز کردن باب مذاکره و ایجاد تفرقه بین مردم و مسؤولان، کشور زمان زیادی به دنبال مسائل پوچ و بی ‌ارزش باشد.

وی در ادامه با انتقاد از روند رو به رشد استان ابراز کرد: متأسفانه روند حرکت استان به سمت رونق و آبادانی کند است و این به خاطر سرگرم بودن مسؤولان به بازی های سیاسی و باندبازی است که باید اصلاح شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه بنده همچنان نگران نگاه‌ های جناحی و سیاسی و حرکت در قطار گروه های انحصارطلب و دارای نگاه‌ های بسته هستم، ادامه داد: بارها گفته ‌ام که مدیریت استان باید فراگیر باشد و باید همه را سر یک سفر بنشاند و بیشترین نقش را در این أمر مدیر اجرایی استان دارد که نباید خودش را در انحصار هیچ فرد و گروهی قرار بدهد و با شتاب در پی أمور اساسی و کلیدی استان باشد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه این فرصت‌ ها می ‌گذرد و پست ‌ها مرتب جابجا می ‌شود و آنچه که می ‌ماند، خدمات ماندگار است که نباید از آن غافل شد، افزود: ساماندهی به ادارات، جوان ‌گرایی در مدیریتها، ستاد تسهیل در أمور اقتصادی را عملاً کارا نمودن، در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری به جد فعال شدن و کالاهای ایرانی را با برنامه ‌ریزی مؤثر مورد توجه قرار دادن و آن کارهای کلیدی و اساسی دیگری که آقایان از آن بی ‌خبر نیستند را در استان دنبال کردن قطعا انتظاری است که داریم و مردم خوبمان هم دارند و امیدواریم توجه بیشتر صورت بگیرد./9457/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات