۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۶۳۶۷۱
امام جمعه تبریز:

یکی از اهداف دشمن وارونه سازی ارزش‌ها و ضدارزش‌ها است

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم گفت: دشمنان اسلام و تشیع تلاش دارند با قبح‌زدایی از گناهان و عادی‌سازی برخی امور منکر در جامعه، برخی ضدارزش‌ها را به عنوان فرهنگ عمومی رایج کنند.
آل هاشم در جمع طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در جلسه اخلاق طلاب و روحانیان حوزه علمیه طالبیه تبریز اظهار داشت: ماه‌های شعبان و رجب فرصتی برای آماده‌سازی روح و روان برای حضور در ماه میهمانی خدا است.

وی با تأکید بر این‌که لازمه حضور بامعرفت در مهمانی خدا؛ نیت پاک است، خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که برای ورود به مهمانی خداوند متعال باید انجام دهیم درک ماه رجب و شعبان است، بنابراین روزهای پایانی این ماه مبارک فرصتی است تا دلهایمان را بازسازی کنیم تا عنایت خداوند متعال در رمضان المبارک شامل حال ما شود.

امام جمعه تبریز نیت خالص و توکل به خداوند متعال را رمز موفقیت و تعالی دانست و گفت: امید به غیرخدا امید داشتن، مایه ذلت است، گاهی ما افزون بر خدا به بنده خدا هم امید داریم اما باید با اخلاص تنها خدا را صدا بزنیم؛ به عبارت دیگر این‌گونه نباشد که هم خدا و هم خرما را بخواهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه توفیق حضور در ماه ضیافت الهی، بسیار ارزشمند و فرصتی مغتنم برای پاکی در مسیر عبودیت است، افزود: یکی از مهم‌ترین برکات ماه مبارک رمضان؛ توجه به آیات قرآن و حضور حداکثری مردم در محافل و مجالس مذهبی است، باید از این فرصت ارزشمند برای تبلیغ معارف دینی بهره جوئید.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که یکی از اهداف دشمن وارونه سازی ارزش‌ها و ضدارزش‌ها است، گفت: دشمنان اسلام و تشیع تلاش دارند با قبح‌زدایی از گناهان و عادی‌سازی برخی امور منکر در جامعه، برخی ضدارزش‌ها را به عنوان فرهنگ عمومی رایج کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام از حاکمیت فرهنگ اصیل دینی و شیعی در جوامع اسلامی هراسان هستند، تصریح کرد: بدخواهان اسلام امروز به این نتیجه رسیده‌اند که براندازی انقلاب اسلامی ایران تنها با استحاله فرهنگی و ترویج افکار انحرافی و التقاطی ممکن است، نباید اجازه داد؛ این توطئه دشمن عملی شود./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات