۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۵۶۶۳۸۶
حجت الاسلام اسکندری:

خدمات انقلاب در سایه اختلافات سلیقه ای مستور شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این که انقلاب اسلامی بیشترین خدمات را به مردم ارائه داده است، گفت: متأسفانه امروزه این مهم در سایه اختلافات جناحی و سلیقه ای مستور شده است.
اسکندری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس اسکندری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که دشمن به دنبال تطهیر چهره منحوس رژیم پهلوی است، گفت: آن ها در این راستا سعی می کنند اطلاعات غلط به نسل جوان ارائه کرده و چهره تاریک و ظلمانی آن ها را نورانی جلوه دهند.

وی افزود: جوانان چهره کریه و پلید رژیم پهلوی را ندیده اند و برای همین تبلیغات دشمن را باور می کنند.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به تلاش دشمن مبنی بر قداست زدایی از انقلاب اسلامی اظهار داشت: این در حالی است که انقلاب ما از معنویت، فقه و فقاهت و مکتب اهل بیت(ع) برخاسته است و ما باید این را برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: دشمن در راستای اهداف پلیدی که دارد سعی می کند جوانان را به سمت و سویی سوق دهد که هیچ گونه سنخیتی با مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی ندارد.

وی تأکید کرد: همان گونه که مرجعیت و روحانیت پیشتازان عرصه انقلاب بوده اند، آرمان های این انقلاب نیز مباحث معنوی و اخلاقی است، اما دشمن امروزه در حال تلاش است تا اذهان عمومی را از این حقیقت غافل کرده و آن ها را به سوی مادیات رهنمون شود.

حجت الاسلام اسکندری با بیان این که انقلاب اسلامی حقاً و انصافاً بیشترین خدمات را به مردم ارائه داده است، مطرح کرد: متأسفانه امروزه این مهم در سایه اختلافات جناحی و سلیقه ای مستور شده است و مردم نسبت به خدمات انقلاب آگاه نیستند.

وی ادامه داد: وظیفه ما در این دوران تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است و باید بدانیم که اگر مردم دستاوردها و خدمات انقلاب را از زبان مرجعیت بشنوند، بدون شک آن را قبول می کنند./841/پ202/ب1

ارسال نظرات