۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۶۷۹۸۵
در مدرسه امام خامنه ای اهواز؛

دوره بلند مدت مشاوره تخصصی فقه و اصول برگزار می شود

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز از برگزاری دوره بلند مدت مشاوره تخصصی فقه و اصول همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برای طلاب پایه ۷ و ۸ خبر داد.
حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام سيد علی جزایری، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مدرسه در ماه مبارک رمضان مشاوره تخصصی فقه و اصول را برگزار کرد، عنوان داشت: برای تقویت پایه علمی طلاب در موضوع فقه و اصول و همچنین تقویت کادر مدرسه و اساتید برای تدریس در سال های پیش رو، دوره بلند مدتی را با عنوان مشاورات تخصصی فقه و اصول تدوین کردیم.

مدیر مدرسه امام خامنه ای افزود: در نیمسال دوم تحصیلی 97ـ 96 دوره مذکور راه اندازی شد و از ماه مبارک رمضان تا تابستان ادامه خواهد یافت البته پذیرش در این دوره پس از کسب شرایط علمی و قبولی در آزمون ورودی است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه 15 طلبه از پایه های 7 و 8 پس از قبولی و کسب شرایط علمی در دوره سازماندهی شدند، تصریح کرد: بخش دیگر دوره مرتبط با مهارت های مرتبط با تربیت کادر است که بدین منظور در تابستان دوره مهارت تدریس صرف و نحو و آموزش نرم افزارهای پژوهشی را خواهیم داشت.

حجت الاسلام جزایری بیان داشت: دوره پژوهش فقهی در موضوع خاص و با توجه به کتاب مکاسب یک و محرمه شیخ انصاری آماده شده که در رمضان و تابستان برگزار می شود.

وی در پایان گفت: براین اساس دوره های تخصصی تابستانه مدرسه امام خامنه ای همان دوره های مشاوره تخصصی فقه و اصول، تدریس صرف و نحو، آموزش نرم افزارهای پژوهشی و دوره پژوهش فقهی است ضمن اینکه برای طلابی که خواهان شرکت در دروس ارتقایی هستند، دوره های تابستانه از ماه رمضان آغاز شده و تا مرداد ماه ادامه خواهد یافت./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات