۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۵۶۹۰۴۳
آیت الله موسوی جزایری:

فعالیت های قرآنی مانعی در برابر انحراف ها است

آیت الله موسوی جزایری گفت: در دورانی که شیاطین انسی برای انحراف جوانان تلاش می کنند، فعالیت های قرآنی مانعی در برابر انحراف ها بوده و به واقع این کارها سربازی امام زمان(عج) است.
حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پنجشنبه شب در آیین تقدیر از خادمان و فعالان قرآنی که در سالن اجتماعات امام خامنه ای مجموعه فجر برگزار شد، اظهار داشت: کلام الله و اهل بیت(ع) مایه رستگاری اند و دوری از آن دو مایه شقاوت هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ۲ هزارو ۲۰۰ نفر در مؤسسه قرآن و عترت تبیان عضویت دارند، افزود: حافظان افزون بر قاری و حافظ بودن، مترجم و تبیین کننده آموزه های آن باشند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: در روز قیامت درجات بهشت برای قاری قرآن به حسب تلاوت آیات است و هر چه بیشتر می خواند، بیشتر بالا می رود؛ از این رو باید گفت خوش به حال حافظان قرآن که با هر تلاوتی بر درجه شان در بهشت افزوده می شود.

زعیم حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: امام علی(ع) در عبارتی می گویند که با یهودی ها براساس تورات، مسیحی ها براساس انجیل، مسلمانان براساس قرآن و اهل زبور براساس زبور می توانم قضاوت کنم و این سخن نشان از آن دارد که علم همه کتاب ها در سینه آن حضرت نهفته شده است.

آیت الله موسوی جزایری با تشکر از عاملان مؤسسه قرآن و عترت تبیان گفت: حفظ قرآن و نورانی شدن دل به وسیله آن و اهل بیت(ع) بزرگترین نعمت و مانع از تسلط شیطان بر دل است.

وی تصریح کرد: در دورانی که شیاطین انسی برای انحراف جوانان تلاش می کنند، فعالیت های قرآنی مانعی در برابر انحراف ها بوده و به واقع این کارها سربازی امام زمان(عج) است.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم از خادمان قرآنی، مؤسسه های برتر قرآنی، مبلغان و مبلغه های قرآنی، کوچکترین و بزرگترین اعضای مؤسسه قرآن و عترت تبیان تقدیر به عمل آمد و به قید قرعه ۸ نفر برای سفر به مشهدمقدس انتخاب شدند./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات