۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۶۹۳۸۳
ویژه طلاب جامعه الزهرا؛

پنجمین مرحله سیر مطالعاتی تفسیر نمونه برگزار می‌شود

فراخوان شرکت در پنجمین مرحله دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه از سوی اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا اعلام شد.
تفسیر نمونه

به گزارش خبرگزاری رسا، سرکار خانم طیبه سادات طباطبایی عنوان کرد: «پنجمین مرحله از دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه» از سوی اداره قرآن و حدیث برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی افزود: این دوره سیر مطالعاتی از جلد ۲۷ تفسیر نمونه و در پنج مرحله برگزار و سؤالات هر مرحله در سایت و کانال جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها بارگذاری می‌شود.

طباطبایی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت دریافت دفترچه مراحل این دوره به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی(ره) مراجعه و یا از طریق سایت و کانال جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، سؤالات هر مرحله را دریافت کنند.

وی، مهلت ثبت نام در این مرحله را تا ۳۱ تیرماه اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را از طریق رایانامه اداره قرآن وحدیث به نشانی quran@jz.ac.ir ارسال کنند.

مدیرکل امور تربیتی یادآور شد: پنجمین مرحله این دوره طبق زمان‌بندی مراحل به تفسیرهای سور مبارکه «کوثر»، «کافرون»، «نصر»، «مسد»، «توحدی»، «فلق» و «ناس» از صفحه ۳۹۲ تا ۵۱۲ تفسیر نمونه، جلد ۲۷ اختصاص یافته است.

طباطبایی تصریح کرد: مرحله پایانی این طرح به صورت پرسشنامه جامع از کل جلد ۲۷ تفسیر نمونه خواهد بود که پس از مرحله پنجم و در اوایل مردادماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه ویژه تمامی علاقمندان به مفاهیم نورانی قرآن کریم است، اظهار داشت: امکان پیوستن افرادی که از مراحل گذشته جامانده‌اند با ارائه پاسخنامه این مراحل همراه با پاسخنامه این دوره وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرید. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات