۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۷۲۰۳۵
حجت الاسلام هاشمی:

برگزاری دوره تخصصی مهدویت و شرکت ۴۰ مربی پرورشی لرستان در این دوره

رییس بنیاد مهدویت در لرستان از برگزاری دوره تخصصی مهدویت ویژه مربیان پرورشی خبر داد و گفت: در این راستا ۴۰ نفر از مربیان استان به این دوره اعزام شده اند که آموزش های لازم را فراگرفته اند.
مهدویت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام هبت‌الله هاشمی، رییس بنیاد مهدویت در لرستان، ظهر امروز در جلسه شورای مهدویت گفت: وظیفه مهم بنیاد مهدویت گام نهادن در راستای حفظ مهدویت است.

وی با اشاره به تربیت نیروی متخصص و مدرس در باب مهدویت افزود: 40 نفر از مربیان پرورشی استان دوره تخصصی مهدویت را در قم گذرانده اند و این افراد همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس فعالیت خواهند داشت.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به فرموده رهبری که اساس کار انقلاب، دولت، نظام و تمدن اسلامی بود، خاطرنشان کرد: عاشورا، غدیر و همه جریانات جمهوری اسلامی بی ربط با مهدویت نیست و اگر کسی در این جریان کار نکند، خائن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بنیاد مهدویت اصل فعالیت بر مردمی بودن است، گفت: دولت ما از مردم جدا نیست و با این نگاه انتظار می رود با حضور و همکاری نهادهای مختلف بتوان موانع و مشکلات سرراه را برطرف ساخت و جایگاه بنیاد مهدویت در لرستان را تقویت کرد.

رییس بنیاد مهدویت در لرستان در ادامه به نقش صدا و سیما در نهادینه سازی فرهنگ مهدویت و همکاری با بنیاد مهدویت اشاره و عنوان کرد: در راستای نهادینه سازی فرهنگ مهدویت در جامعه باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود و در مدارس و مساجد و کانون مهدویت فعال شود.

وی با اشاره به اینکه دوره مهدویت هر ساله در دانشگاه ها نزدیک ایام عید برگزار می شود، عنوان داشت: قرار بر این است که این دوره ها با برنامه ریزی های انجام شده اوایل سال تحصیلی در جمع دانشجویان برگزار شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات