۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۷۳۶۰۹
امام جمعه تبریز:

نتایج نشست ائمه جمعه شمال‌غرب به قوای سه‌گانه ارسال خواهد شد

نمایندگان ولی فقیه در استان‌های شمال غرب کشور طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب و قوای سه گانه مشکلات فرهنگی و اقتصادی منطقه را یادآور می شوند.
سیدمحمدعلی آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی صبح امروز در حاشیه نشست ائمه جمعه شمال غرب کشور در تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایندگان ولی فقیه استان‌های شمال غرب امروز در تبریز جهت همفکری و مشورت در امور فرهنگیو تبلیغی گردهم آمدند.

وی با بیان این‌که ائمه جمعه مراکز چهار استان طی نامه ای از محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به رشد و گسترش فعالیت های فرهنگی در جامعه مسائلی را مطرح خواهند کرد، گفت: تصمیم گرفته شد تا برای رفع نگرانی های مردم و برای جلوگیری از مشکلات به وجود آمده در امر اقتصاد، بازار ارز و سکه، مطالبات عمومی طی نامه‌ای به رؤسای قوای سه گانه مطرح شود.

امام جمعه تبریز ادامه داد: ائمه جمعه شمال غرب ضمن توجه ویژه به عملیات روانی دشمنان نظام، نسبت به مقابله جدی با اخلالگران بازار و اقتصاد کشور مطالبه جدی دارند، چراکه دشمنان ز هر فرصتی برای بهره برداری از اهداف شوم خود و برای تضعیف نظام اسلامی ایران قدم برمی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: انتظار ائمه جمعه از مسؤولان نظام این است که همه باید تلاش کنیم تا به ملت ایران امید دهیم و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنیم. در این راستا پیشنهااتی ارایه شد و تأکید بر مقابله جدی با مفسدان اقتصادی، اخلالگران بازار ارز و طلا بوده است.

وی یادآور شد: ملت قهرمان ایران مخصوصا مردم غیور آذربایحان طی ماه ها و هفته های اخیر نشان دادند که به انقلاب وفادار بوده و به امام و رهبری عشق می ورزند و به میهن و آرمان های والای نظام پایبند هستند. به هر حال مشکلاتی است که در این نشست قرار شد در نامه های جداگانه به رؤسای قوای سه گانه منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: انتظار داریم دولتمردان و مردم همدلی خود را ارتقاء دهند، از سوی دیگر مسؤولان اجرایی باید در میان مردم بوده و پاسخگوی مطالبات مردم باشند، مردم احساس نکنند که مسؤولان از مردم جدا هستند، به نظر می رسد که این روزها کسی پاسخگوی مشکلات مردم نیست، بنده طی روزهای گذشته بازدیدهایی از وضعیت بازار داشتم، مشکلات کاملا ملموس است، باید نگرانی های مردم را برطرف کرد.

وی ادامه داد: با توجه به تحرکات دشمنان؛ مردم آذربایجان هیچ توجهی به اخلالگران و تحریک‌کنندگان نداشتند، این مردم آذربایجان را سربلند کردند و جای تشکر از آنان دارد، امیدواریم با توجه به تغییراتی که در مسؤولان اقتصادی دولت انجام می گیرد، شاهد موفقیت اقتصادی دولت در روزهای آینده باشیم./935/پ203/ب1

ارسال نظرات