۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۷۳۷۵۴
حجت الاسلام موسوی لارگانی:

دولت توان تنظیم و مدیریت بازار را ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از ناتوانی دولت در تنظیم و مدیریت بازار گفت: بسته ارزی جدید باعث اعتراض تولیدکنندگان داخلی شده است.
حجت الاسلام موسوی لارگانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز سه شنبه ۱۶ مردادماه سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با استناد به بند 11 ماده 24، گفت: هم اکنون مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند و حقیقتا امروز جای طرح سوال هایی که مطرح شد نبود چرا که تورم افسارگسیخته جامعه را فراگرفته و عدم نظارت دولت بر بازار به شدت مردم را ناراحت کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت توان تنظیم و مدیریت بازار را ندارد ضمن اینکه ارائه بسته ارزی جدید در همین ابتدا باعث اعتراض تولیدکنندگان شده است، همچنین نساجی ها و تولیدکنندگان لوازم خانگی و فولاد در آستانه تعطیلی قرار دارند. بنابراین دولت باید راهکاری در جهت تامین مواد اولیه ارائه دهد تا تولیدکنندگان با مشکل مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: مردم دلیجان با سختی و مشکل فراوان در حال گذران زندگی هستند و هیچ اقدامی هم از سوی دولت برای حل مشکلات آن ها مشاهده نمی شود بنابراین باید انتظار چنین بحران هایی را داشته باشیم.

موسوی لارگانی در تذکر به وزیر نیرو تصریح کرد: آقای اردکانیان بارها گفته ام که مردم فلاورجان 70 درصد کشاورز هستند و 90 درصد مردم دلیجان نیز در این شغل فعالیت دارند اگر حق آبه آن ها را فروخته اید که تصرف غیرشرعی و غیرقانونی است چرا درآمد حاصل از آن را جهت امرارمعاش به آن ها نمی دهید ضمن اینکه باغات فلاورجان، نجف آباد و خمینی شهر در حال خشک شدن است که باید در این مورد چاره اندیشی کنید./۸۵۶/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات