۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۷۴۲۸۲
مدیر ادبستان وابسته به کانون مدارس اسلامی کشور خبر داد؛

برگزاری اردوهای پژوهشی علمی ویژه دانش آموزان

حجت الاسلام بوستانی از برگزاری ۶ اردوی پژوهشی علمی در کنار ۵ اردوی تفریحی برای هر دانش آموز خبر داد و گفت: فعالیت های جهادی کادر مدرسه و فعالیت تربیتی و آموزشی روحانیت از علل استقبال خانواده ها برای ثبت نام فرزندان در اَدَبِستان است.
حجت الاسلام شالباف بوستانی، نویسنده کتاب خاطرات و زندگی نامه شهید مدافع حرم حجت الاسلام کیهانی

حجت الاسلام محمدحسین بوستانی، مدیر اَدَبِستان وابسته به کانون مدارس اسلامی کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به استقبال چند برابری برای نام نویسی عنوان داشت: بنا داریم تا در شهریورماه دوره های تابستانه برای دانش آموزان برگزار کنیم البته در هفته های اول تیرماه برنامه های خاص در زمینه های تربیتی، روانشناسی، ورزشی و آموزشی برگزار شد.

مدیر اَدَبِستان وابسته به کانون مدارس اسلامی کشور با بیان اینکه سال گذشته 70 دانش آموز در مدرسه نام نویسی كردند، خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی جدید 370 دانش آموز دبستانی و 100 پیش دبستانی در بخش پسرانه نام نویسی کردند؛ از این رو با توجه به تعداد پذیرش فضای جدیدی را گرفته و هم اکنون مراحل بهسازی و تعمیرات آن را می گذرانیم.

حجت الاسلام بوستانی با بیان اینکه بخش خواهران ادبستان امسال راه اندازی شد، افزود: ادبستان محدثه ویژه خواهران امسال 90 دانش آموز را در پایه های پیش دبستانی تا سوم ابتدایی جذب کرد.

وی با بیان اینکه کادر آموزشی و قرآنی و هنری مدرسه تکمیل شده است، گفت: برنامه ریزی برای اردوهای مورد نیاز دانش آموزان صورت گرفته است و در این باره هر دانش آموز باید 6 اردوی پژوهشی علمی را در کنار 5 اردوی تفریحی داشته باشد ضمن اینکه اردوهای پدر و مادر به همراه فرزند نیز در نظر گرفته شده است.

مدیر اَدَبِستان وابسته به کانون مدارس اسلامی کشور فعالیت های جهادی کادر مدرسه، مسائل ویژه تربیتی و آموزشی و فعالیت روحانیت را از علل استقبال خانواده ها برای ثبت نام فرزندان برشمرد.

حجت الاسلام بوستانی بیان اهتمام خانواده ها به تربیت اسلامی فرزندان گفت: خانواده هایی که چندان ظواهر مذهبی را رعایت نمی کنند اما جهت بهره مندی بهتر از مباحث تربیتی و دینی، استقبال خوبی برای نام نویسی فرزندان نشان دادند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات