۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۷۴۲۹۸
سردار کشکولی مطرح کرد؛

سوء مدیریت ها در داخل کشور، عامل مانور دشمن

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به کشور و پیاده سازی دسیسه های خود، گفت: امروزه سوء مدیریت ها در داخل کشور عاملی برای مانور دشمن روی این مسائل است.
کشکولی/ لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی گفت: رسانه ها رسالت خطیری در عرصه آگاهی بخشی و بصیرت بخشی در جامعه بر عهده دارند.

وی با اشاره به شرایط امروز کشور افزود: امروز کشور شرایط ملتهبی دارد و تحریم های اقتصادی و عملیات روانی بسیار سنگین و مهیب دشمن از جمله عواملی هستند که این شرایط را به وجود آورده اند.

کشکولی با اشاره به شرایط درون کشور عنوان داشت: شرایط داخلی کشور ناشی از سوء مدیریت ها است که عملیات روانی دشمن نیز روی همین مسائل انجام می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تعویق پرداخت حقوق کارگران، تعطیلی کارخانه و مطالبات به حق بازاریان و دیگر موارد از جمله مسائلی است که دشمن نیز روی آن مانور می دهد.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به توطئه دشمن در راستای فروپاشی و ضربه به نظام ادامه داد: دشمنان فقط حرفی روی زبان انداخته اند و واقعیت میدان چیز دیگری است.

وی با اشاره به راه اندازی جنگ در منطقه یادآور شد: عراق، بحرین، یمن و سوریه را درگیر کردند اما در میدان و راهبرد کسی که برنده شد جبهه مقاومت به میدان داری انقلاب اسلامی ایران بود.

کشکولی با اشاره به اینکه در لبنان ۶۷ کرسی به دست آورده ایم، دشمنان در عراق هم باختند و در پاکستانی که ۷۰ سال است یا با وهابیت است یا با آمریکایی ها و برای اولین بار عمران خان هوادار انقلاب اسلامی رأی می آورد، بیان داشت: انقلاب اسلامی امروز صف دشمنان را به هم ریخته است.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به فشار دشمنان در سایه عملیات روانی و نفوذی های داخلی خاطرنشان کرد: هدف دشمن این است که کشور را دچار مشکل کند و مسؤولان باید هوشیار باشند و سوء مدیریت ها برطرف شود./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات