۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۵۷۵۷۹۶
امام جمعه تبریز:

فساد سیستماتیک در کشور، یک دروغ و بی‌انصافی است

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که نباید فساد اقتصادی و مالی چند نفر پای کل نظام نوشته شود، گفت: فساد سیستماتیک در کشور، یک دروغ و بی‌انصافی است.
سیدمحمدعلی آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم افتتاح 131 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یکی از اهداف انقلاب اسلامی را محرومیت‌زدایی دانست و اظهار داشت: این مهم در مناطق مختلف کشور پیگیری شده است.

وی با بیان این‌که وضعیت امروز کشور غیر قابل مقایسه با دوران فجیع قبل از انقلاب است، خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف بسیار زیاد است که محرومیت زدایی کمیته امداد تنها یکی از هزاران است، در تمام برنامه‌ها باید دستاوردهای انقلاب به مردم تبیین شود.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که دشمنان به دنبال زیرسؤال بردن خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: نباید فساد اقتصادی و مالی چند نفر پای کل نظام نوشته شود، این‌که عده‌ای القاء می کنند که فساد سیستماتیک در کشور وجود دارد، یک دروغ و بی‌انصافی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که همه مردم انتظار برخورد با مفاسد اقتصادی را دارند، گفت: اصلاح ساختار اداری کشور، برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان، قانون‌گذاری صحیح در مجلس، اصلاح سیستم بانکی کشور و اتخاذ سیاست‌های به‌روز و کارشناسانه در اقتصاد مورد انتظار است.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که رژیم پهلوی جز خفت و خاری برای ملت ایران ارمغانی نداشته است، افزود: مگر در نظام طاغوت خبری از ارتقای دانش ملی در عرصه های پزشکی، عرصه‌های سازندگی و نظامی بود؟ همه اینها از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود کمیته امداد را از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) معرفی کرد و اظهار داشت: کمیته امداد و دیگر نهادهای انقلابی، خدمات ارزنده ای در جهت محرومیت زدایی داشته‌اند که باید تبیین شود، جوانان باید بدانند که در زمان جنگ حتی سیم خاردار نداشتیم تا از مرزهای خود دفاع کنیم.

وی با بیان این‌که به برکت انقلاب و همت جوانان، با خودکفایی در امور نظامی، به قدرت موشکی دست پیدا کرده‌ایم، گفت: دشمنان نگران پیشرفت و ترقی ایران اسلامی هستند، بنابر این با هر توطئه و ترفندی به دنبال توقف روند فعلی هستند./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات