۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۵۷۶۷۷۵
حجت الاسلام والمسلمین تلخابی مطرح کرد؛

سوء استفاده معاندان از خلأ اطلاع رسانی فعالیت های روحانیت

نماینده خبرگان تأکید کرد: به جهت زدودن شبهات، باید مستندهایی واقعی از زندگی طلاب و روحانیت تهیه و از طریق رسانه ها ارائه شود تا اعتماد به این جایگاه حفظ شود رسانه های جریان ضد انقلاب از خلأ اطلاع رسانی روحانیت سوءاستفاده می کنند.
تلخابی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: روند مشکلات اقتصادی، امر را بر مردم سخت کرده است، مخصوصاً اقشار آسیب پذیر را که به بیشترین حمایت ها از نظام اسلامی احتیاج دارند در سختی معیشت قرار داده است.

وی افزود: نکته دیگر این است قریب به اتفاق روحانیون وضع معیشتی خوبی ندارند مخصوصاً طلاب عزیز در وضع طاقت فرسایی، روزگار می گذرانند و حتی زندگی بزرگان روحانی و مسئولان روحانی نوعاً در سطح عموم مردم است و زندگی معمولی دارند و از زندگی اشرافی فاصله دارند لکن رسانه ها معاند تبلیغات گسترده ای برای نشان دادن زندگی اشرافی روحانیت بر خلاف واقعیت تلاش می کنند. تکرار این تبلیغات سوء و شایعات موجب فضاسازی منفی علیه روحانیت خواهد شد.

نماینده خبرگان اظهار داشت: پیشنهاد این جانب بصورت روشن این است برای وضعیت معیشتی طلاب فکری شود و مانع هدر رفتن استعدادهایی شویم که آینده فرهنگی و دینی کشور به دست آنهاست که واقعاً نگران کننده است.

وی ادامه داد: به جهت زدودن شبهات، باید مستندهایی واقعی از زندگی طلاب و روحانیت تهیه شود و از طریق رسانه ها ارائه شود تا اعتماد به این جایگاه حفظ شود رسانه های جریان ضد انقلاب از خلاء اطلاع رسانی روحانیت سوءاستفاده می کنند و کم کاری جریان روحانیت در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و عدم انعکاس رسانه ملی حتی تذکرات مراجع محترم به مسئولان برای همراهی مردم کامل روشن است. برای تبیین جایگاه روحانیت باید فکری کرد قسمتی از کار اطلاع رسانی زندگی پاک روحانیت است./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات