۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۸۰۲۰۶
امام جمعه تبریز:

حادثه اهواز نشان از پیوند داعش و دیگر گروه‌های تروریستی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این‌که، گروهک تجزیه طلب الاحوازیه و سپس داعش مسؤولیت حادثه اخیر را بر عهده گرفه اند، گفت: این نشان از پیمان عمیق گروه الاحوازیه و داعش است.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم غبارروبی از مزار شهدای وادی رحمت تبریز، با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: چنین حوادثی قطعا از آن سوی مرزها هدایت شده و با حمایت دلارهای نفتی صورت گیرد.

وی با اشاره به این‌که دقایقی پس از حادثه تروریستی، گروهک تجزیه طلب الاحوازیه و سپس داعش مسؤولیت آن را بر عهده گرفتند، خاطرنشان کرد: قرار دادن این مسائل در کنار یکدیگر؛ حقیقتی مهم را نشان می دهد که آن پیمان عمیق گروه الحوازیه و داعش است.

امام جمعه تبریز به رشادت های نیروهای مسلح در نجات جان مردم در حادثه تروریستی اشاره کرد و گفت: مدافعان وطن راست قامت تر از همیشه جان بر دست گرفتند و هوشیاری و حمایت مردم و از خودگذشتگی نیروهای مسلح باعث شد حادثه تروریستی مانند حادثه های قبلی به وحدت ملی تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که نیروهای مسلح کشور در اوج اقتدار و عزت سپاه کوبنده تروریست های وابسته به غرب را خواهند داد، تصریح کرد: امروز ما نیز همان سخن مقام معظم رهبری را یادآور می شویم که فرمودند؛ به کوری چشم آنها ملت ایران راه افتخار آمیز خود را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به این‌که حادثه تروریستی اهواز یکی از مهم‌ترین عوامل وحدت و انسجام ملت ایران در شرایط کنونی کشور بوده است، تاکید کرد: هر چقدر دشمنان علیه ما توطئه کنند، انسجام ملی زیر سایه رهبری بیشتر خواهد شد و نمی توانند در مقابل سیل عظیم مردم کاری کنند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دوران هشت سال دفاع مقدس سراسر غرور، افتخار و مجاهدت ملت ایران در برابر استکبار جهانی است، گفت: جنگ تحمیلی را دشمن با هدف خاموش کردن شعله های انقلاب اسلامی آغاز کرد، اما باعث شد نیروی عظیم در روحیه انقلاب شعله ور شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاکید بر اینکه جنگ ۸ ساله ما را قوی تر کرد و اگر جنگ نبود این مردان شجاع نشان داده نمی شدند؛ افزود: ۸ سال دفاع مقدس یک برهه زمانی نیست. بنا به فرمایش امام خامنه ای گنجینه عظیمی است که مدت های طولاتی مردم می تواند از آن استخراج و مصرف کند و سرمایه گذاری کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که دستاوردهای دوران دفاع مقدس نباید فراموش شود، تصریح کرد: جنگ باعث شد متکی به خود باشیم و پای خود بایستیم، اما لازم است همیشه این ایام را گرامی بداریم چرا که دشمنان می خواستند نظام را از بین ببرند که نتوانستند./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات