۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۸۰۷۷۱
نماینده ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان‌شرقی:

امنیت و اقتدار امروز را مدیون شهدا هستیم

حجت الاسلام احمدیان گفت: ملت ایران هیچ‌گونه تعرض به خاک میهن و امنیت کشور را بر نتافته و تروریست‌ها را با جوابی پشیمان کننده مواجه خواهد کرد.
گلزار شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدعلی احمدیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی صبح امروز در دیدار با خانواده امدادگر شهید ولی صبری باروقی اظهار داشت: تکریم شأن، مقام و منزلت شهدا؛ در حقیقت گرامیداشت شعائر اسلامی است.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان: امروز امنیت و آرامش کشور ما مدیون خون پاک و مطهر شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که باید همواره یاد و خاطره آنها در جامعه زنده نگه داشته شود و درس فداکاری آنها به نسل های آینده منتقل شود.

حجت الاسلام احمدیان با اشاره به این‌که طبق آیات قرآنی؛ شهدا زنده‌اند و نزد پرودگار متعال متنعم هستند، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این حقیقت را یادآوری کنیم که امنیت و اقتدار خود را مدیون آن بزرگمردان هستیم.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله غرور آفرین سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های حمله خونین اهواز افزود: فرزندان رشید انقلاب و همرزمان شهدا امروز در ادامه راه شهدا، به رهبری ولایت فقیه با اقتدار تمام در برابر تروریست ها تکفیری و وهابی ایستاده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که ملت ایران هیچ‌گونه تعرض به خاک میهن و امنیت کشور را بر نتافته و تروریست‌ها را با جوابی پشیمان کننده مواجه خواهند کرد، افزود: دشمنان انقلاب باید بدانند که هیچ ملت برای حفظ و حراست از میهن تا پای جان ایستاده و هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد؛ دشمنان با شرارت در منطقه؛ خون شهدا را پایمال کنند.

گفتنی است، شهید امدادگر ولی صبری باروقی در آبانماه سال 1362 در عملیات والفجر 4 در منطقه پنجوین در 22 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات