۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۸۱۳۱۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

پرورش نسلی دیندار، متعهد و انقلابی هدف دستگاه تعلیم و تربیت باشد

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف امروز آموزش و پرورش باید پرورش نسلی دیندار، متعد و انقلابی باشد، گفت: این مسأله تنها با تقویت برنامه های فرهنگی و معنوی در سطح مدارس محقق خواهد شد.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست مشترک با مسؤولان آموزش و پرورش استان با اشاره به این که تبلیغ در مدارس یکی از مهم ترین برنامه های مشترک معاونت تبلیغ و دستگاه تعلیم و تربیت است، گفت: حضور روحانیت در مدارس به معنای دخالت در امور آموزشی مدارس نیست.

وی با بیان این که روحانیت می تواند همراه و پشتیبان مناسبی برای سیستم آموزشی کشور باشد، افزود: با بررسی های صورت گرفته حضور روحانیت در مدارس موجب تقویت مبانی دینی و اخلاقی دانش آموزان شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دانش آموزان ما در معرض تهدیدات فرهنگی بسیاری قرار دارند، خاطرنشان کرد: ترویج معارف دینی موجب واکسینه شدن دانش آموزان در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حضور روحانیت در مدارس و همکاری در برنامه های فرهنگی و تبلیغی دستگاه تعلیم و تربیت به طور حتم آثار وبرکات ارزشمندی را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت حضور پررنگ تر روحانیت در سطح مدارس بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دایره هجمه های دشمنان حتی تا مدارس نیز گسترش یافته است، خاطرنشان کرد: باید برای مقابله با این هجمه ها و توطئه های دشمنان یک برنامه هدفمند فرهنگی داشته باشیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دانش آموزان ما نیازمند آشنایی کامل با مبانی دینی و اعتقادی هستند، تصریح کرد: امروز تربیت دینی دانش آموزان باید محور برنامه های فرهنگی و معنوی در مدارس قرار گیرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز هدف دشمن از بین بردن هویت دینی نسل جوان جامعه ایرانی است، خاطرنشان کرد: باید با آگاهی دادن به دانش آموزان، ارزش های الهی را هر روز در میان آنها تقویت کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف امروز آموزش و پرورش باید پرورش نسلی دیندار، متعد و انقلابی باشد، تصریح کرد: این مسأله تنها با تقویت برنامه های فرهنگی و معنوی در سطح مدارس محقق خواهد شد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات