۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۸۱۸۵۲
آیت‌ الله سعیدی:

دستگاه‌ها برای خدمت رسانی به زائران اربعین بسیج شوند

تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(س) تاکید کرد: دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف استان قم باید برای میزبانی از زائران اربعین حسینی بسیج شوند.
دیدار رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد با آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی اربعین استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به این که استان قم در ایام اربعین به‌صورت ویژه پذیرای زائران ایرانی و غیر ایرانی خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم در ایام اربعین بتوانیم خدمات جامع و مطلوبی را به این زائران ارائه دهیم تا موردعنایت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها قرار گیریم.

امام‌جمعه قم با تأکید بر این که دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف استان قم باید برای میزبانی از زائران اربعین حسینی بسیج شوند، گفت: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز علاوه بر موکبی که در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی ایجاد می‌کند، در شهر مقدس قم نیز آماده خدمات‌رسانی به زائران خواهد بود.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با اهتمام جدی مسؤولان استان قم بتوانیم ظرفیت‌های مختلف را در کنار یکدیگر قرار داده و اربعین متفاوتی را برای زائران رقم بزنیم. /837/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات