۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۸۲۸۴۴
امام جمعه موقت كاشان:

مدير شجاع در برابر تحريم هاي دشمن منفعل نيست

امام جمعه موقت كاشان گفت: مديري شجاع است كه در برابر تحريم ها و تهديدهاي دشمن منفعل نشود و مقاومت كند و عكس العمل شجانه داشته باشد و از تهديد دشمن فرار نكند.
حجت الاسلام اسلامي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه در مصلي بقيه الله الاعظم كاشان يكي از اهرم هاي قدرت و اقتدار هركشوري را داشتن مسؤولان شجاع و نترس در برابر دشمن دانست و گفت: امروز كشوري قدرتمند است كه از مديران شجاع بهره مند باشد در غير اين با چالش روبرو مي شوند.

وي به برخي از ويژگي هاي مديران شجاع و نترس اشاره كرد و از تخصص و كارآيي مديران در مسؤوليتي كه بر عهده مي گيرند بعنوان يكي از اين ويژگي ها نام برد و افزود: مديران غير متخصص در هر مسؤوليتي سبب مشكلات و چالش هاي زيادي در آن بخش خواهند شد.

حجت الاسلام اسلامي تبار از تخصص در مديريت بحران  به عنوان دومين ويژگي مديران شجاع و نترس نام برد و اضافه كرد: مديري كه مديريت بحران نداشته باشد به جاي اينكه بحران مديريت كند خود بحران ساز خواهد شد و كشور را با بحران بزرگتر روبرو خواهد كرد.

وي يادآور شد: شهيد تهراني مقدم پدر موشكي ايران يكي از اين مديران شجاعي بود كه موفق شد با ساختن موشك هاي دوربرد نقطه زن ضمن افزايش اقتدارملت ايران، كشور را از وابستگي به بيگانه نجات دهد و آينده درخشاني را براي جمهوري اسلامي ايران رقم زده و امنيت و اقتدار ايران امروز مديون شجاعت و شهات شهيد تهراني مقدم است.

حجت الاسلام اسلامي تبار همچنين داشتن قدرت و ابتكار و خلاقيت را چهارمين ويژگي مديران شجاع و نترس نام برد و عنوان كرد: امروز مديران خلاق و مبتكر مديراني هستند كه به غير از خلاقيت بتوانند از روش هاي نوين استفاده كنند.

امام جمعه موقت كاشان داشتن جرأت و شهامت را سومين ويژگي يك مدير شجاع و نترس اعلام كرد و اظهار داشت: مديري كه جرأت و شهامت داشته باشد در اجراي پروژه هاي اقتصادي مهم كشور از جمله پروژه اقتصاد مقاومتي موفق خواهد شد تا اين خواسته برحق رهبر معظم انقلاب را محقق كند و كشور را به طرف پيشرفت و توسعه و خودكفايي و عدم وابستگي به دشمن هدايت كند.

به گفته وي، مديري شجاع است كه در برابر تحريم ها و تهديدهاي دشمن منفعل نشود و مقاومت كند و عكس العمل شجاعانه داشته باشد و از تهديد دشمن فرار نكند.

حجت الاسلام اسلامي تبار گفت: امروز دشمن با ابلاغ برخي كنوانسيون ها و بزك كردن آن مانند كنوانسيونFATF  خواستار امضاي ايران و پيوستن ايران به اين كنوانسيون آن هم با تهديد است و برخي نيز بدون توجه به اينكه ايران 40 سال است از سوي دشمن تحريم است تن به امضاي آن دادند.

به گفته وي، امضاي قرارداد FATF و تصويب آن به نوعي فرار روبه جلو و فرار به طرف دشمن است و براي توجيه آن اعلام مي كنند اگر امضا نمي كرديم ما را تحريم مي كردند در حالي كه ايران 40 سال است از سوي تنظيم كنندگان همين قرار داد تحريم شده است.

حجت الاسلام اسلامي تبار تأكيد كرد: مدير شجاع و نترس مديري است با تحقق بخشيدن به اقتصاد مقاومتي بتواند قفل و زنجيرهاي بسته شده بر اقتصاد كشور را بازكند و كاري كند تا ملت ايران به خودكفايي و عدم وابستگي به بيگانگان برسد.

به گفته وي جمهوري اسلامي ايران داراي ظرفيت هاي زيادي است كه بايد از اين ظرفيت ها در جهت توانمندي كشور در همه عرصه ها از جمله اقتصادي استفاده كند.

امام جمعه موقت كاشان همچنين با اشاره به قرار داشتن در آستانه اربعين حسيني و پياده روي ميليوني اربعين حسيني از اين واقعه به عنوان بزرگترين همايش و و پياده روي جهاني بر روي كرده زمين نام برد و افزود: امام حسين(ع) با جاذبه خودش همه جذب كرده است و اين فرصت خوبي براي معرفي بيشتر امام حسين(ع) و شيعه به جهانيان است.

وي شركت در اربعين حسيني را مانند حضور در سنگر جبهه و جنگ و نشانه قدرت و اسلام و تشيع دانست و تأكيد كرد: پياده روي اربعين حسيني جبهه جديدي است كه امروز به روي ملت ايران باز شده است.

حجت الاسلام اسلامي تبار در ادامه بايكوت خبري پياده روي اربعين حسيني از سوي رسانه هاي دشمن را يادآور شد و به دو وظيفه مهم مسؤولان براي آسان سازي حضور مردم در پياده روي اربعين حسيني اشاره كرد و گفت: ضمن اينكه رسانه ملي وظيفه دارد اين حماسه بزرگ و باشكوه را در حد توان خود پوشش دهد، مسؤولان نيز وظيفه دارند با برطرف كردن موانع پيش رو شرايط حضور آسان مردم در پياده روي اربعين حسيني را فراهم كنند./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات