۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۸۳۲۲۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شورای فرهنگ عمومی در پی احیای مبانی انقلاب باشد

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مبانی انقلاب باید عمومیت پیدا کند، گفت: شورای فرهنگ عمومی باید در پی احیای مبانی انقلاب باشد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، عصر امروز در نود و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان گفت: کارهای ارزشمندی از سوی شورای فرهنگ عمومی استان انجام می گیرد.

وی بررسی مسائلی از جمله طلاق، اعتیاد، تهیه سند آمایش فرهنگی استان، بومی سازی سند چشم انداز ۱۴۰۰ و بررسی راهکارهای فرهنگی تحقق شعار سال را از اقدامات مؤثر شورای فرهنگ عمومی لرستان عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت بازگشت به هویت انقلاب اسلامی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید در پی احیای مبانی انقلاب باشد.

وی در ادامه حاکمیت دینی و ولایت فقیه را از مبانی انقلاب عنوان کرد و گفت: انقلاب ما بر پایه و اساس حاکمیت دین شکل گرفت و مسأله ولایت فقیه ثمره انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تأکید داشت: امروز باید روی مبانی انقلاب اسلامی تکیه کنیم و پس از ۴۰ سال به دنبال بازگشت به هویت انقلاب اسلامی باشیم.

وی منظور از مبانی انقلاب اسلامی را باورهای اعتقادی مردم عنوان کرد که موجب حضور مردم در خیابان ها و شکل گیری انقلاب شد و افزود: مبانی انقلاب فرهنگی بوده اند و باید امروز بیش از پیش بر آن به تکیه کرد.

مبانی انقلاب باید عمومیت پیدا کند

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مبانی انقلاب باید عمومیت پیدا کند، اظهار داشت: حمایت از محرومین و مستضعفین داخل و خارج و حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر اسراییل، نفی سلطه گری و سلطه پذیری و استکبار ستیزی از جمله مبانی انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ استکبارستیزی نباید در 13 آبان خلاصه شود و باید عمومیت پیدا کند، ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی باید به دنبال احیای این فرهنگ باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان اینکه 13 آبان ماه امسال از ویژگی خاصی برخودار است، یاداور شد: دشمن بیش از چهار ماه است از برجام خارج شده و تشدید تحریم های خود را به ١٣ آبان موکول کرده است.

وی گفت: دشمن با این تصمیم خود می خواهد بگوید می خواهیم دوباره بر شما سلطه پیدا کنیم و حاکمیت استکباری خود را جایگزین حاکمیت دینی شما کنیم، در ١٣ آبان امسال باید اعلام کنیم که ما انقلاب خود را حفظ می کنیم و فرهنگ استکبار ستیزی که برخاسته از مبانی انقلابی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی ما است را احیا خواهیم کرد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات