۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۵۸۳۵۹۳
امام جمعه تبریز:

خودباوری و تلاش جهادی رمز عبور از مشکلات است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء نمونه‌ای از خودباوری، خوداتکایی و تحقق عینی شعار «ما می‌توانیم» است.
سیدمحمدعلی آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‌ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم راه اندازی دستگاه حفاری TBM خط 2 متروی تبریز اظهار داشت: توانمندی متخصصان جوان و استفاده از امکانات داخلی یکی از اقدامات ارزشمند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) است.

وی با بیان این‌که قرارگاه خاتم نماد سازندگی سپاه در عرصه‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء نمونه‌ای از خودباوری، خوداتکایی و تحقق عینی شعار «ما می‌توانیم» است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: اگر این روحیه جهادی و ایثارگری جهادگران و مهندسان قرارگاه خاتم نبود، در جنگ هم نمی‌توانستیم موفق باشیم. امروز آرامش و امنیت و عزت ما در سایه این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و به برکت خون پاک شهدا است.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با تاکید بر این‌که استان آذربایچان شرقی از نظر اقتصادی دارای نیروهای جوان، مبتکر و دارای فکر و اندیشه است، تصریح کرد: سربلندی ما در سایه تکیه‌ بر جوانان توانمند و داشته‌های خودمان است.

وی ادامه داد: تنها راهی که می‌تواند ما را با سربلندی از این مرحله عبور دهد، ایستادن روی پای خود است؛ چراکه با بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی و امکانات خودمان می‌توانیم کارها را پیش ببریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: دشمن برای مواجهه با ملت ایران؛ جنگ فرهنگی و اقتصادی به راه انداخته است؛ نه فقط «فشار» اقتصادی، بلکه جنگی تمام عیار که در نهایت ملت را از آرمان های اصلی خود دور کند.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با تاکید بر این‌که موضوعات فرهنگی و اقتصادی باید بیش از سایر حوزه‌ها مورد توجه قرار گیرد. گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که جنگ نظامی از لحاظ جانی و مالی بسیار پرهزینه است، از این رو به جنگ فرهنگی روی آورده است./۹۳۵/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات