۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۸۴۰۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی بصیرت ملی در برابر استکبار است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان درواقع تجلی بصیرت ملی در برابر استکبار جهانی است.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست مسؤولان استانی که به‌منظور برنامه‌ریزی گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان برگزار شد، با تأکید بر گرامیداشت شایسته روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: بصیرت پایدار اقشار مختلف مردم علیه استکبار در ۱۳ آبان یک پدافند غیرعامل است.

وی گفت: ارتقای پایداری ملی و بصیرت دانش‌آموزی، تداوم فعالیت‌های انقلابی و کاهش آسیب‌پذیری در ۱۳ آبان علیه دشمنان پدافند غیرعامل محسوب شده و باید مورد توجه همه مسؤولان باشد.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به نقش بصیرت در کاهش آسیب‌پذیری و هجوم دشمنان، افزود: کسانی که بتوانند پدافند غیرعامل را عملی کنند به‌مراتب موفقیت دست می‌یابند.

وی در ادامه اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس جوانان و نوجوانان و همچنین حضور اقشار مختلف جامعه در دفاع از سرزمین ایران و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی نمایش بزرگ اقتدار ملت ایران در پدافند عامل بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجازی مبارزات خود را علیه ملت ایران آغاز کرده و این هوشیاری جوانان تحصیل‌کرده را می‌طلبد تا بار دیگر بتوانند در این جنگ غیرعامل حالت دفاعی خود را با اتکا به نیروی ایمان حفظ کرده و به دام گسترده شده دشمنان در فضای مجازی گرفتار نشوند.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به نقش دانش آموزان در بصیرت افزایی و تداوم و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: دانش آموزان با فراگیری علوم و معارف اسلامی و ارتقای بصیرت می‌توانند در کاهش اثرگذاری نقشه‌های شوم دشمنان نقش‌آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: درواقع حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان درواقع تجلی بصیرت ملی در برابر استکبار جهانی است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات