۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۵۸۴۰۹۶
امام جمعه فاروج:

مراسم ۱۳ آبان امسال باشکوه‌تر از تمام سال‌های گذشته برگزار می‌شود

امام جمعه فاروج گفت: با توجه به اقدام آمریکا در اعمال مجدد تحریم‌ها هم‌زمان با روز ۱۳ آبان، مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان امسال باشکوه‌تر از تمام سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
امام جمعه فاروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده، امام جمعه فاروج، امروز در نشست هماهنگی مراسم گرامیداشت 13 آبان، با تأکید بر نکوداشت شایسته این روز، اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه در روزشمار انقلاب اسلامی نه یک روز بلکه خود به‌تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است، روزی که دانشجویان و دانش‌آموزان آخرین لانه جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر کردند.

وی با اشاره به آمادگی اقشار مختلف مردم برای گرامیداشت این روز، افزود: ملت ما در ۱۳ آبان سال ۹۷ قوی‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان حضور پیدا می‌کنند.

امام جمعه فاروج با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای دائمی آمریکا و جبهه استکبار علیه ملت ایران، گفت: یقین بدانید که نه آمریکا و نه هیچ کشوی نمی‌تواند کوچک‌ترین صدمه و خللی در روند رشد انقلاب اسلامی وارد کند.

حجت‌الاسلام قلی زاده با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه افزود: ملت ما در زمان دفاع مقدس بدتر این شرایط را تجربه کرده و توانسته با ایستادگی در برابر دشمنان به پیروزی و موفقیت برسد.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم نسل جوان امروز را نسبت به مشکلاتی که در گذشته پشت سر گذاشته‌ایم آگاه کنیم تا بدانند چگونه با وجود کمبودها و کاستی‌های دروان دفاع مقدس ملت در کمک به رزمندگان و دفاع مقدس کوتاهی نمی‌کردند.

حجت‌الاسلام قلی زاده خاطرنشان کرد: یقین داشته باشید ملت ما همه چالش‌هایی را که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی چه در داخل و چه در خارج برای ما ایجاد کرده‌اند پشت سر خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در موقعیت ضعف قرار دارند و دست به هر کاری برای بقای خود می‌زنند، افزود: اسرائیل و جبهه استکبار در مقابل مبارزان فلسطینی و حزب‌الله دچار مشکل شده‌اند که این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه فاروج تصریح کرد: فردا ملت ایران یکپارچه و متحد علیه برنامه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی فریاد برآورده و بار دیگر بر حمایت خود از نظام مقدس اسلامی و دشمنی با آمریکای جهان خوار تأکید می‌کنند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات